SOCIAL MEDIA

18. nov. 2009

Godt selskab

Klarede en travl formiddag med smil på læben da jeg vidste der ventede en eftermiddag i godt selskab - blev ikke skuffet. Vi havde nogle fantastiske timer med en masse klog snak(hmmmmm) og sjov. Hvor ville min hverdag se anderledes ud hernede hvis jeg ikke havde mine dejlige danske veninder. Er så takenemmelig for at ha mødt dem - ingen af os ville nok ha været veninder i Danmark så forskellige vi er men det er DET der gør det endu mere specielt og fantastisk. Fik også mødt Hans idag som er en dansk jøde som ofte kommer på besøg i Israel. Glæder mig til at lære ham nærmere at kende og høre mere om hans liv - han er vist en af dem som har oplevet mere end vi andre drømmer om!

Det her er et billede af en af Karins dejlige salater - hun er noget af et geni i køkkenet.


Dagens link er til Rice som er en internetbutik med showroom i Odense. Masser af fantastiske varer - ikke mindst deres skønne italienske porcelæn!

Send en kommentar