SOCIAL MEDIA

19. nov. 2009

Julehumør????

Kan man være i julehumør uden at skulle holde jul? Jeg kan! Åh hvor jeg savner december måned derhjemme i Danmark. Kulde, sne (øh regn) og jul overalt. Heldigvis har vi vores dejlige højtid Hanukka lysets fest som også er stemningsfuld. Har nu alligevel fundet et julelink frem til jer hvor der også er mange andre skønne varer - kunne sagtens bruge mange penge der. Linket er til Nordhjem - livsstil på nettet.







Har lige sat en steg ind i ovnen. Søde kartofler, porrer, hvidløg, gulerødder, persille osv. Uhm det dufter allerede skønt. Har huset for mig selv hvilet betyder at computeren er MIN! Nogen gange fortryder jeg at vi kun har en computer ihuset med internet forbindelse men det er nu nok meget godt. Nedsætter hele familiens computertid. Det bliver nok heller ikke til noget efter at jeg fandt ud af hvor usundt trådløst netværk er. Jeg venter på at mit Sputnik abonnement bliver aktiveret så kan jeg da se juleudsendelser! Ha en hyggelig torsdag aften.

Send en kommentar