SOCIAL MEDIA

15. mar. 2010

H&M i Israel

Så er H&M kommet til Israel og sikke et vanvid. Vi har ikke mange udenlandske tøjkæder hernede. Vi har GAP, Zara og et par andre. 11-3 åbnede  H&M den første af ialt 6 planlagte butikker hernede. Se lige videoen her - bare de første par minutter for at forstå hvordan folk gik amok. Her er der billeder af køen men i nyhederne var der klip fra hvordan folk stormede ind i butikken - lidt pinligt synes jeg...... Så er deres tøj altså heller ikke mere fantastisk!


Vi har haft Ikea hernede siden 2001 og den anden dag åbnede nr. 2 butik hernede. Det skulle være den største afdeling i ellemøsten og der er 2 kilometer fra indgang til udgang! Om ikke andet kan man der købe rødbeder, Dajm chokolade og andet godt fra Skandinavien!

Idag var rengøringsdamen her og jeg var hjemme så jeg kunne hjælpe til. Kunne ikke lade være med at grine - jeg gjorde mere rent end hende ;-) Hun elsker at snakke kan man vist roligt sige og indimellem snakkede hun imens jeg gjorde rent. Nå, det er altid sjovere at gøre rent når man har selskab.
Yngste har en bograpport jeg skal hjælpe ham med til imorgen og så skal jeg forberede mig til et par PaintShop Pro enetimer jeg skal give de nærmeste par dage! Men det kalder jeg ikke for arbejde for det er det jeg bedst kan lide at beskæftige mig med.



KNUS
post signature

16 kommentarer :

  1. Ja det er utroligt, som der kan piskes en stemning op, og så for et par klude.. ;-)) Kender jeg H&M ret, så er der flere hvor de kommer fra.
    Det lyder som om I hygger jer med rengøring og snak, det er da skønt.
    Knus fra Roskilde

    SvarSlet
  2. Hahaha...ja det var da godt nok et imponerede rendsammen blot pga noget tøj.
    Men H&M er da okay. Tøjet er billigt og kvaliteten okay netop til prisen. Der får man hvad man betaler for :-))

    Dejlig historie med rengøringshjælpen :-)) Hun kan sikkert godt lide at arbejde for dig.

    Knus

    SvarSlet
  3. Sjovt at folk reagerer så voldsomt på det - men det sker jo også, når der kommer nye klude i H&M, fordi de har samarbejdet med en kendt designer. Og det hysteri har jeg heller ikke helt forstået :-D

    SvarSlet
  4. Likte så godt ordtaket ditt...
    Kan eg låne det med deg?
    Knus/kram/klem

    Ps: HM er ikkje så bra at ein må gå heilt bananas ;-)

    SvarSlet
  5. Det var lidt lige som da der åbnede en IKEA i Odense. Rolig nu, der er jo møbler nok :-)

    Tænk at du gør rent med din rengøringsdame, smiler ;o)
    KNUS

    SvarSlet
  6. Det er da helt vildt :P God aften til dig. KNUS

    SvarSlet
  7. Sikke da et tilløb, miner vist lidt om åbningen at IKEA i Odense. ;)

    Jeg er aldrig hjemme når min rengøringskone (min Alf) kommer, for jeg er sikker på hun klare det meget bedre end mig. :D

    Ha' en dejlig dag.

    SvarSlet
  8. H&M har da noget godt tøj det var bare det her vilde vilde hysteri!!!!! Ja, endelig er der kommet en Ikea til Odense - altså en af ordentlig størrelse! Det er nu heller ikke altid jeg hjælper rengøringskonen men hvis jeg gør det er HELE huset rent på en gang hi hi. Hun er nu god nok men man har alligevel sin egen standard OG temp - mit er nok for hurtigt. KNUS♥

    SvarSlet
  9. Det er da en åbning der vil noget, sikken en ræs.
    H&M må have opfyldt et enormt behov, hvis man skal dømme efter den lille film ☺
    Jeg elsker Ikea, netop fordi jeg der - som du skriver - kan få sild, Dajm, marmelade osv. osv., men også lidt for alle de andre ting man kan få der.
    En skøn dag til dig nede i varmen.
    Knus

    SvarSlet
  10. Hej Tina!
    Det var da utroligt, som H&M kan trække de unge til...jeg synes nu ikke H&M er noget særligt at råbe hurra for, det eneste positive ville være, hvis man sad i direktørstolen og talte dagens omsætning op...*skrupgriner*
    Hyggelig rengøringsdame :0) Mon hun skal til at betale dig, for at gøre rent ???
    Pøj Pøj med sønnikes opgave!
    Sender dig mange tanker og knus

    SvarSlet
  11. Sikke mange mennesker! Så mange kommer der garanteret ikke, når H&M åbner en butik i Frederikssund i næste uge (i byens nye shoppingcenter) ;-). For nej ... så er deres tøj heller ikke mere fantastisk.

    Ha' en dejlig tirsdag ... uden rengøring ;-)

    SvarSlet
  12. Herligt at I har fået H&M i Israel, Tina, men det er lidt vildt, at det er sådan et tilløbsstykke :-)
    Ha' en dejlig dag nede i sommervarmen, klem!

    SvarSlet
  13. Vildt! Men sådan er det vist overalt. For ikke så lang tid siden åbnede sådan et elektronikmarked op her. Der findes massevis af dem i byen og alligevel var masseslåskamp ved åbningen. Folk er sgu skøre at de ikke kan vente. Jeg ville da ALDRIG gå til en sådan åbning - ligegyldigt hvilke tilbud de har fremme. Og da slet ikke for et par H&M klude :-)

    SvarSlet
  14. Hej Tina,
    allerførst 1000 TAK for den skønne håndcreme, som jeg hentede igår. Både den og duft-friskeren har en dejlig duft :-)
    Helt vildt at åbningen af H&M kan trække så mange til.... jeg kan nu godt undvære dem :-)

    SvarSlet
  15. kære Tina
    Vi har også H&M her Viborg og den er jeg meget glad for, der køber jeg altid gaver til børnebørnene, når de skal have tøj, jeg synes deres tøj er både er billig og smart.Det lyder til i hygge jer når i gør rent, i morgen skal midt køkken have en omgang( men vi hjælpes ad Poul og jeg)

    SvarSlet
  16. Synes heller ikke H&M er noget særlig, faktisk lidt dyrt i forhold til kvaliteten. Her er der ikke børnetøjsafdeling, den tror jeg er bedre.

    Havde også engang en rengørings dame, men jeg fandt ud af at jeg selv kunne nå på en 1 time, hvad hun lavede på 3. Nok også fordi drengene var små og absolut skulle vise hende alle deres tegninger mm. ;-)
    Knus

    SvarSlet