SOCIAL MEDIA

9. mar. 2010

Mormor arme og Mimoser

Jeg elsker jo min daglige sport og idag vil jeg vise jer en lille video om hvordan man kan komme "mormor armene" til livs! Man kan ha dem ligemeget hvor gammel man er men det er navnet de går under eller på engelsk "Underarm Jiggles". Videoen er med min favorit træner Tony Horton som er supermotiverende!



Han har også det her hårde program P90X plus som jeg har lavet en del af men der skal man godt nok være en hård nitte. Kan anbefales hvis der er nogen der gerne vil i superform på 90 dage!

 

Hernede blomstrer mimoserne overalt. Tidligere end normal men sikke et flot syn!




Ha en dejlig dag.

KNUS

post signature

15 kommentarer :

  1. uf.. så er der jo ingen undskyldning for at have mormor arme.. ;-))
    Dejlige blomster du har i haven..
    Knus

    SvarSlet
  2. Aha, så er der ikke nogle undskyldninger længere, du giver os alle muligheder for at komme i form til badesæsonen ☺
    Knus til dig ned i varmen med alle de skønne blomster.

    SvarSlet
  3. Det er faktisk lidt morsomt, for jeg har lige talt med Lars om mine mormorarme og hvordan, jeg kommer den til livs (fnis...).

    Jeg vil straks gå i gang.

    Jeg tror dog, at jeg springer det andet program over og fortsætter med mine 'fem tibetanere'.

    Super inspirerende. Tak ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg er gået i gang, for jeg må sige at jeg er begyndt at ane min. Men nu er det slut. Tak for indslaget. :)

    Ha' en dejlig dag Tina. :)

    SvarSlet
  5. Elsker mimoser, men de er dog ikke sprunget ud her endnu ;-)
    Sporten kigger jeg på en anden gang ;-)

    SvarSlet
  6. Hej Tina,

    Det der super hårde program, det ser lidt fedt ud. Ved du om det er én dvd, man skal købe eller er der flere (serie)?

    Jeg går selv til styrketræning og synes det er dejligt, men nye øvelser og måder er altid inspirerende.

    Hav en god dag
    Og hvor må det være dejligt med foråret hos dig, jeg er dybt misundelig ;)
    Kh Karina

    SvarSlet
  7. Smukke mimoser, de må dufte helt vidunderligt.

    SvarSlet
  8. Hmmmmmm...Tina, det var dog deprimerende nyheder...Øv, så gælder det åbenbart ikke længere blot at tage en t-shirt med ærmer på :-))

    Dejlige blomster....Knus

    SvarSlet
  9. Jeg satser på at holde mormorarmene nogenlunde fra døren (i hvert fald lidt endnu ;-)) med styrketræning. Men tak for tippene.

    Hvor er mimoserne smukke - håber du nyder synet ;-)

    SvarSlet
  10. Mormorarme...Må lige tjekke :-)

    SvarSlet
  11. Altså Tina, du virker altid så overskudsagtig, og man kan ikke andet end at blive i godt humør og top motiveret når man læser dine indlæg :)
    Jeg tror vist jeg heller må se lidt mere på mine mormor arme!
    Knus :)

    SvarSlet
  12. Det var spændende at se mormorarme-øvelserne - dem ku' jeg nok trænge til *host* :-)
    Sikke nogle smukke mimoser I har!
    Klem og ha' en dejlig dag!

    SvarSlet
  13. Øh, jeg har ingen håndvægte, men tomme smootiesflasker fra Lidl med sten i, de er udmærket til øvelserne. Hvor er det smukke mimoser.
    Knus og en god dag

    SvarSlet
  14. Tusinde tak for de sjove kommentarer!!!! På engeslk kaldes de også Bingo Wings da man åbenbart får dem hvis man sidder og spiller for meget bingo hihi. Men der skal faktisk ikke meget til for at holde dem i skak ;-) Mimoserne er virkelig flotte........... God ide med at bruge flasker med sten i eller måske sand! KNUS♥

    SvarSlet
  15. Min mor kalte det for grevinne armer, fordi grevinner hadde tjenere og trengte derfor ikke gjøre noe selv, ergo ingen muskler!

    Klem Tove

    SvarSlet