SOCIAL MEDIA

9. aug. 2010

Trist

Har haft en klump i maven det meste af dagen. En 50 årig mand her fra byen (far til 3 skønne børn) døde i nat af hjertestop mens hele familien var på ferie. Det er ikke sådan at han været i min omgangskreds men jeg ved hvem han og hans familie er og det har været nok til at de har været i mine tanker hele dagen. En anden kvinde fra byen døde også den anden dag efter at hun for 4 måneder siden fik konstateret kræft. 30 år gammel og mor til 2 små børn. Hvor er det altså trist............................... Der er blevet uddelt ekstra mange knus ud idag!
Skal lige ind og hilse på mine to veninder imorgen inden de tager til Danmark på ferie. Har fået mig en Ipod Touch. Jeg har iforvejen en Ipod Classic. Min yngste købte så en Touch i lufthavnen og fortrød. Men han vidste godt hvem han kunne lokke til at købe den. Elsker nyt legetøj. Mon jeg har rekorden i antal installerede applikationer he he???? Et kærligt godnat til jer alle her fra Israel♥





post signature

6 kommentarer :

  1. Det er så trist når mennesker dør alt alt for tidligt, uanset om det er nogene man er tæt på eller ikke. Vi når jeg en alder hvor man automatisk tænker; det her kunne også ske for mig og mine.
    Dit nye logo er superflot :-))

    Dejligt at du har været fordi hos mig igen og skønt at læse lidt fra dig igen....Knus

    SvarSlet
  2. Tillykke med din nye iPod. Jeg har en nano, der kan man jo ikke installere apps, men det kan man derimod på min iPhone og jeg tør slet ikke sige, hvor mange der er! :-) Hvad er din rekord da?

    SvarSlet
  3. Nogle gange er livet så hårdt og uretfærdigt.
    Kram fra mig til dig.

    SvarSlet
  4. Annette - Tak for den søde kommentar. Det er virkelig trist. Også skønt at være tilbage hos dig♥
    Gitte - Jeg tror måske omkring 80 lidt hjulpet på vej af min søn. Har alt fra kogebøger, spil hvor man laver sandwich, trykker bumser ud osv. Hi hi. Jeg bliver vist aldrig voksen og godt for det. Har du talt dine ;-) ?
    Louise - Tak for krammet Louise♥

    SvarSlet
  5. Hej Tina
    Man bliver altid trist når man høre om dødsfald, når det så kommer pludselig og uden varsel. Her i Danmark har der været så mange trafikulykker her i sommer,og de fleste af dem der har miste livet er helt unge mennesker.
    Knus til dig

    SvarSlet
  6. Hejsa Conny! Tak for din søde kommentar. Vi har også en masse meningsløse trafikulykker med unge mennesker hernede. KNUS♥

    SvarSlet