SOCIAL MEDIA

28. aug. 2010

Weekend og Dirty Dancing!

Så nyder vi sidste weekend inden drengene starter skole igen. Endnu engang føles det som om at ferien er gået alt for hurtigt. Der er ikke meget vi skal købe iår udover lidt hæfter og måske et par skolebluser. På drengenes skole (7 klasse til og med 3G) skal de have tshirts med skolens logo på - de kan selv vælge farve og model. Det er altså rigtig godt - ingen spekulationer omkring påklædning om morgenen.

Varmt (33-35 grader) er det stadig men med mindre luftfugtighed om aftenen og natten så jeg kan dyrke mere sport udendørs. Ellers kan jeg da prøve den her Dirty Dancing sports dvd jeg fik af en veninde den anden dag hi hi. Det tror jeg nu ikke bliver tilfældet. Men man ville nok kunne få et godt grin hvis man prøvede!!Skal nok lade jer vide hvis jeg prøver!



Jeg købte et nyt armbånd fra det israelske mærke Danon den anden dag som jeg er rigtig glad for. Her er linket til en webshop hvor man kan købe Danon armbånd. Kan ikke lige se dette men der er mange andre.
 God weekend til jer alle♥

7 kommentarer :

  1. Hej Tina
    Ja, du må endelig lade os vide, hvis du forsøger dig med lidt dirty dancing! :-)

    Det er et super flot armbånd. Lige min stil!

    Ha' en flot lørdag. Vejret er vel godt hos jer? (dumt spørgsmål) ...

    Knus

    SvarSlet
  2. Totalt flot armbånd!
    Og fed fed sang på din ipod! :-) I like Tracy...
    Fortsat god weekend!

    SvarSlet
  3. Vildt flot armbånd - det er lige mig sådan noget :)Håber i snart får lidt lavere dag-temperaturer :) Knus og god weekend.

    SvarSlet
  4. Dirty dancing er da ikke dårligt :o) Bare hop ud i det. Flot armbånd du har købt. Rigtig god weekend. Knus

    SvarSlet
  5. Hehe, hvor er den skøn, den video! Det er en god måde at få noget motion på - kan være, jeg skulle overveje det ;-)

    SvarSlet
  6. Susanne11/9/10

    Superflot armbånd- ved du om der måske er et sted det kan købes på nettet?

    SvarSlet
  7. Er også glad for armbåndet og lægger et link ind på siden til en online shop hvor man kan købe Danon armbånd. Kan ikke lige se dette men der er mange andre. Er ikke kommet igang med Dirty Dancing endnu hi hi. KNUS♥

    SvarSlet