SOCIAL MEDIA

11. sep. 2010

Guava

 Som jeg skrev i sidste indlæg er der på dette tidspunkt af året masser af helligdage hernede. Når der dufter af modne guavaer ved jeg at vi er nået til den tid af året. Elsker den duft og der er heldigvis masser af guava træer omkring hvor vi bor. Kan bedst lide frugten i juiceform den er lidt overvældende hvis man spiser den rå.
Og så skal I lige se den hund jeg var ved at købe for nylig. Jeg er ikke "en hunde person" men denne var lige ved at omvende mig. Det er min frisørs. Hendes søn som er i hæren kom hjem med den en dag uden at spørge om hun var interesseret og som alle hundeejere nok ved er det et stort arbejde med en hvalp. Sønnen er sjældent hjemme så nu sælger de den. Jeg mener at racen hedder Pug.

 Foto af yngste søn
Imorgen er det almindelig skole og arbejdsdag intil på fredag hvor jødernes største helligdag starter - mere om det senere.
Ha en dejlig weekend♥
KNUS
post signature

10 kommentarer :

  1. Kære Tina..
    Allerførst vil jeg lige sige "Sikke en smuk søn du har".
    Og så forstår jeg godt at du faldt for den lille hunde hvalp, nøj hvor er den sød.
    Knus Irene

    SvarSlet
  2. Hej Tina

    Du kan bar snuppe billedet på min blog og lege med det så tosset du vil.
    Pænt af dig at spørge:)
    Tror den lille hvalp er det vi vil kalde en Mops herhjemme, en utroligt dejlig race.
    Ærgeligt at de ikke ønsker at beholde den- herhjemme er de meget populære..

    Knus MissMuffin

    SvarSlet
  3. Hej Tina.
    Jeg synes altid i har mange helligdage. Hvor har du en smuk søn.Hunden er da også dejlig jeg forstå godt det er svært ,at lade være med at købe den.
    Kan du have en god weekend

    SvarSlet
  4. Den frugt synes jeg ikke jeg kender, mon vi har sådan nogle her i DK.. til gengæld kender jeg hunderacen det er en Momps.. lille og meget aktiv.. men sød hund.
    Uha den knægt bliver en rigtig hjerteknuser.. eller også er han det allerede..
    Ha' en dejlig weekend Tina, og knus til dig.

    SvarSlet
  5. Smuk søn du har der, og nu med sin egen fanklub her i Kolding - Line og hendes veninder faldt totalt i svime over ham. Tøsen har venindeaften med pizza, jumpstyle og twilight ... hæ hæ de hygger sig for vildt.

    SvarSlet
  6. Ja, jeg vil gerne være med i koret om hvor smukke børn du har.

    Du har ret i, at en guava er en overdådig frugt og bestemt dejlig i juice.

    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  7. Jeg er også med i koret der siger, at du har en flot søn! Jeg kender ikke guava - kan den sammenlignes med andet frugt? God søndag. Knus

    SvarSlet
  8. Irene - Ja den var næsten ikke til at stå for. Lader komplimenten gå videre.
    MissMuffin - Selvfølgelig spørger jeg♥ Så det er Mops den hedder på dansk. Den var altså næsten ikke til at stå for!
    Conny - Hi hi ja helligdage mangler vi ikke. Fortsat god weekend til dig♥
    Inge - Ved ikke om man måske kan få den engang imellem derhjemme. Så mange forskellige eksotiske frugter i supermarkedet da jeg var i Danmark. Hvis jeg bare kunne sende duften med.
    Tina - Hi hi lod det om fanklubben gå videre og det faldt i god jord. Sikke en herlig aften de må ha haft. Bare vi to kunne lave et pyjama party!!!
    Mette - Tak for komplimenten - må da kunne tage en del af æren he he. Frugten er skøn og mon man ikke kan købe juicen i Danmark?
    Anette - Den er svær at sammenligne med nogen anden frugt. Frugtkødet er hmmmm lidt pære melagtigt noget men altså med en fantastisk smag. Har linket til Wikipedia.

    SvarSlet
  9. Den er sød, den lille mops.
    Og din søn er da en rigtig hjerteknuser. Han er en flot fyr!

    SvarSlet
  10. Hej Tina, har været på ferie i DK, så der er meget bloglæsning i denne uge ☺.
    Godt, at det går bedre med svimmelheden, jeg led af det igennem nogle år, men det er heldigvis sjældent jeg har et anfald nu. Du beskriver det på samme måde som jeg gjorde i sin tid.....gevaldige tømmermænd. Bare øv, at det sjove der normalt går forud for tømmermændene ikke følger med ☺.
    Betty har fuldstændig ret, din søn er en rigtig hjerteknuser ☺. Der bliver garanteret rift om ham fra feminin side.
    Knus til dig og hav det nu rigtig godt.

    SvarSlet