SOCIAL MEDIA

26. okt. 2010

Citron Honning Krops Scrub

Lavede den anden dag en dejlig citron-honning krops scrub som jeg fandt opskriften på her . Elsker når man selv kan lave skønhedsprodukter af hvad man nu har i køkkenet. Opskriften er til en lille portion og gør huden dejlig blød efter brug.

Citron-Honning Krops Scrub
6 tsk. sukker og 2 tsk. salt blandes godt sammen. 5 dråber citronsaft evt. lidt mere røres i sammen med ca. 1 tsk. flydende honning. 


Mødtes imorges med mine søde danske veninder og vi havde en dejlig formiddag. Imorgen tidlig er der afsat tid til en tur rundt i blogland♥

KNUS
Enhanced by Zemanta

5 kommentarer :

  1. Det ser lækkert ud...og spiseligt ven i købet :-))
    Bruger du det til ansigtet ??

    SvarSlet
  2. Jeg har tidligere brugt en hjemmelavet af olivenolie og salt, men det blev jeg både fedtet og alt for rød i huden af, så nu bruger jeg ind imellem lidt sukker rørt med babyolie - det er rigtig lækkert :-)

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det lækkert, Tina!
    Det tror jeg, min krop ville sætte pris på... den er virkelig gået i totalt winther-mode... knastør!
    Sådan en omgang bodyscrup og så en fed bodylotion, uha - kan næsten HØRE min krop råbe på det!!
    Kh. Eva

    SvarSlet
  4. hej Tina

    det lyder og ser lækkert ud det må da prøves :) tak for opskrift

    SvarSlet
  5. Tak for kommentarerne. Den her er en af de lette opskrifter men der er flere andre skønne. Denne er kun til kroppen. Lidt babyolie som Piskeriset skriver må gøre underværker for vinterhud! KNUS♥

    SvarSlet