SOCIAL MEDIA

3. okt. 2010

En meget speciel Oktober

Denne Oktober er meget speciel. Den har 5 fredage, 5 lørdage og 5 søndage. Noget der kun sker hvert 823
år.





Et billede fra sidste år. Jeg ELSKER jo flip flops eller hvad de nu kaldes på dansk men det har kostet mig dyrt iår. Jeg har de værste hælsmerter så hele samlingen skal ind i skoskabet og så skal de sundhedsrigtige findes frem. Jeg kan godt dyrke sport men ligeså snart jeg har andet en sportssko på gør det VIRKELIG ondt. Det er forresten blevet meget bedre at dyrke sport udendørs om aften. Der er næsten ingen luftfugtighed hvilket gør det hele lidt lettere.


Imorgen skal jeg en tur til Tel Aviv hvilket jeg glæder mig til. Den by er lige skøn og fascinerende hver gang man besøger den.



KNUS

post signature

14 kommentarer :

  1. Kender godt de der hælsmerter jeg må melde mig under fanen også.....er ret overbevist om at det stammer fra mine "klip klapper".

    Sjovt med denne begivenhed de kun hænder hvert 823 år.....det er jo de færreste der lige oplever det mere end énn gang i livet....!!!!

    God tur til Tel Aviv :))

    SvarSlet
  2. Stilig, det hadde eg ikkje tenkt på!

    God tur :-)

    SvarSlet
  3. Åhhh ja klip-klappere de er helt uundværlige om sommeren..
    Rigtig god tur til TelAviv og knus til dig.

    SvarSlet
  4. Elsker klip-klapper - de nyeste jeg har, er dyre, heddet "Fit-Flops" og har en helt speciel fjedrende sål...måske du kunne bruge sådan nogle? God tur til Aviv hehe

    SvarSlet
  5. Dejlige solbrune fødder :-)
    God tur til Tel Aviv.
    Knus.

    SvarSlet
  6. Ja, det er en spesiell måned, også når man tenker på temperatur her nord. 20 grader i natt er ikke vanlig på denne tid av året:)
    Ha en fin start på uken, Tina!
    Klem Tove

    SvarSlet
  7. Sikke nogle lækre sommerfødder :-))
    Her er det længe siden jeg fandt strømperne frem og nu bliver de vel på til engang i maj måned næste år :-))
    Ha en dejlig tur til Tel Aviv....knus

    SvarSlet
  8. Tænk at få lov til at opleve ekstra dage - spændende :)
    Jeg kan ikke holde ud, at have noget i mellem tæerne :)

    SvarSlet
  9. Det er da vildt... med denne oktober så !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  10. Åh ja kender også godt de der hælsmerter, de er også en tro følgesvend når jeg smider strømper og kaster mig over "klip klapperne"... Men lige nu blev jeg helt varm om fødderne da jeg så dine sommerbrune fødder. Sjovt med denne oktober, det havde jeg slet tænkt på.
    Håber du havde en dejlig tur til Tel Aviv.
    Knus
    Louise

    SvarSlet
  11. Anonym4/10/10

    Tag mig med - tag mig meeeeeeddddddddddddddd...

    Knus søster

    SvarSlet
  12. Strikkeentusiasten - Altså noget øv med de klipklappere..... Næh jeg tror vist vi må nøjes med at opleve det denne ene gang hi hi
    Sigrid - Nej man tænker ikke over det hvis man ikke får det påpeget - havde heller ikke tænkt på det!
    Inge - KNUS søde♥
    Lavendel - Har hørt om fit flops og kunne være en ide. Er de meget anderledes end almindelige?
    Marianne - Ja, 823 år er ikke så lidt!
    Louise - Det er altså ærgeligt med de klip klappere. Vi må holde os væk fra dem ;-)
    Søs♥ - Det var en skøn tur. Hop ombord på et fly og vi tager afsted.......
    Margith - Tak søde♥
    Tove - Det er da helt vildt at I lige pludselig har fået det så lunt. Send lidt til Danmark - men det varer nok ikke ved. KNUS
    Annette - Ja fødderne i Danmark er buret inde det meste af året he he Her stiller jeg gerne sandalerne først i november og så er de ude igen en gang i marts.
    Helle - Så er du ude over det problem hi hi

    SvarSlet
  13. Håber snart dine hæle får det bedre,så du ikke har smerter når du dyrker sport.Kan have en god tur til Tel Aviv."bare det var mig"

    SvarSlet
  14. Hej Tina

    Jeg kom lige forbi din blog og faldt for kombien af hækling og Israrel. Jeg var en smut med familien i Israel i starten af oktober og blev overrasket over den manglende tidsforskel..

    Min svigerfra bor i Israel, så vi kommer der mindst engang om årert - og jeg hækler også. Jeg ser, at du lægger madopskrifter ud og vil gerne komme ønske en opskrift... Jeg er vild med den måde, de langtidstilbereder oksekød med masser af krydderier i Israel. Kender du en opskrift på sådan noget? I det hele taget synes jeg, at maden I Israel er fuldstændig fantastisk.

    Og forresten så kalder vi dem kloipklappere eller kafkafim herhjemme hos os ;o)

    Kh Rikke

    SvarSlet