SOCIAL MEDIA

21. okt. 2010

Godmorgen

Lige et godmorgen herfra! Stressede dage men heldigvis er det fredag imorgen. Der har været alt for meget arbejde i denne uge. De fleste af jer har jo nok efterårsferie - det har vi ikke men vi har vist også haft nok fridage på det sidste ;-) Yngste er syg så han er hjemme. Ældste har en turnerings basketballkamp med skoleholdet og lige en matematikprøve inden. Han startede morgenen med en ordenlig gang blodnæse. Han har jævnligt haft blodnæse fra han var helt lille og også fået det ordnet med laser men det kommer igen hver gang. Ellers blev der slået varmerekord for Oktober måned igår - det er altså lige ved at være alt for sommeragtigt for et efterår. 26 grader vågnede jeg op til kl. 6.30 imorges.
Igår fik jeg en ny trænings dvd. Uh den ser lidt hård ud og så er det med kettlebell. Men udfordring skal der til.


Ha en dejlig dag♥
post signature

9 kommentarer :

  1. Det lyder til I har nok at se til! Men det må alligevel være dejligt med varmen. Den første sne er faldet hjemme hos os! Angsten fra sidste års vinter sidder stadig, så håber og krydser fingre for vinteren vil blive mild! Åh! Det ser rigtig hårdt ud med træningsvideoen, men held og lykke- du klare det nok :)
    Stort knus og kram fra mig♥

    SvarSlet
  2. Som hos VillaVillaKulla er den fyrste snøen komen..
    Har fridag og må fyre i omnen kjenner eg, men måtte først ein tur til blogglandia ;-)
    Kos dokke med varme, men send gjerne litt opp til oss..
    Du er storsprek viss du klare alt dei gjer på videoen, men det gjer heilt sikkert godt!
    God helg/Sabbat!

    SvarSlet
  3. Puha den træning ser voldsom hård ud og så bare tanken om at udføre det i 26g. varme....:((

    Her skinner solen i dag men det er meget koldt, jeg er lige trukket i mine kraftige strømper og lang striktrøje...uff

    SvarSlet
  4. Sikken synd... her var det minus 1 gr da jeg fik luntet ud af sengen kl 8.... ca Nå ja man har vel efterårsferie....

    God bedring med sønnen............ Min søn har også tendens til næseblod... Han er blevet ætset et par gange....

    Men det kommer nu alligevel igen.........


    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  5. 26º om morgenen er godt nok varmt på denne årstid. I Danmark kan jeg se de fik et par snefnug nogle steder.
    Irreterende med næseblod, for det kommer sikkert altid ulejliget.
    Stress nu ikke for meget ;-)

    SvarSlet
  6. Vi er også en del der ikke har efterårsferie.. :-) du er ikke helt alene på arbejdsmarkedet, det er såmænd kun temperaturen der er anderledes... Hav en dejlig aften Tina, og god fornøjelse med træningen, det ser hårdt ud.

    SvarSlet
  7. Ah, det er sådan, at kettlebells ser ud! Puha, ja det ser ikke særlig afslappende ud! :-D

    Jeg fik prøvet spinning for første gang i sidste weekend, og det var ikke så frygteligt, som jeg havde bildt mig selv ind, så det kan være, jeg skal cykle lidt oftere fremover ;-)

    SvarSlet
  8. Lotte - Ja lidt vildt at I allerede har fået den første sne og nu også en storm på vej. Ja det er en af de lidt sejere pga. af den *%#@* kettelbell hi hi
    Sigrid - Og I har også fået den første sne!!!! Men det ser jo flot ud med jeres natur. Den video der skal jeg vist have smøget ærmerne op til ;-)
    Jane - Det er nu godt at du som strikkeentusiast ikke bor her he he Ikke meget brug for dejlig strik!
    Marianne - Ja det kommer ALTID igen. I nat da han kom hjem fra arbejde tog det ham 20 minutter at stoppe det - så lang tid plejer det nu ikke at ta!
    Lene - Det er også varmerekord for Oktober - enkelte steder havde de 41 grader den anden dag. Dejligt at I fandt billetter♥
    Inge - Nej jeg tænkte nok at du ikke kunne få sneget en efterårsferie ind efter din dejlige Spanien ferie♥
    Piskeriset - Ja sådan ser de djævle ud hi hi Kan være jeg også skal prøve Spinning er ikke helt vild med at der er tonsvis af mennesker men det er jo dejligt hårdt!

    SvarSlet
  9. Godmorgen Tina, hvor er det sejt, hvis du træner på den måde. Og jeg er vildt imponeret over jeres 26 grader som morgentemperatur. Her klokken 9.30 er det kun 6 grader her.
    God fredag til dig, og så håber jeg, at sønnike får gjort noget ved næseblodet ♥

    SvarSlet