SOCIAL MEDIA

22. okt. 2010

Polaroid fotos

Godmorgen allesammen♥  Vi er på vej ud af døren til dejlige Tel Aviv - idag er der et helt specielt kunstner marked derinde så jeg glæder mig!
Ville bare lige dele denne sjove gadget jeg fandt på nettet. Det et gratis program hvor man kan forvandle sine fotos til Polaroid fotos med eller uden effekter - gad nok ha mit eget Polaroid kamera men det her må gøre det ud for et ;-) Programmet hedder Poladroid og herunder er et par af mine eksempler. Det sjove ved det er også at hele fremkaldelseprocessen er med akkurat som ved et rigtigt Polaroid foto.


 Og her er en lille demonstrationsvideo:

Ha en dejlig dag♥

6 kommentarer :

  1. Det ser sjovt ud det program. Det må afprøves.
    Rigtig god tur til Tel Aviv og god fredag.
    Kh. Sonnie

    SvarSlet
  2. Det program vil jeg lige have i baghovedet.. Tak søde Tina og en dejlig weekend til dig dernede i varmen

    SvarSlet
  3. Ja, det er helt til at blive nostalgisk af med de polaroid-billeder ;-). Man kan også lave dem her.

    God tur til Tel Avi ;-)

    SvarSlet
  4. Sonnie - Håber også at du har haft en god fredag♥

    SvarSlet
  5. Inge - En dejlig weekend til dig også♥

    SvarSlet
  6. Bente - Ja det er helt nostalgisk. Og lærke lige mærke til fingeraftrykket ;-) det kan nu fravælges. Kender godt siden som også er god men her er det selve programmert der kan downloades - ikke dårligt. God weekend♥

    SvarSlet