SOCIAL MEDIA

12. nov. 2010

At være alene.......

Internettet falder stadig ud med jævne mellemrum - irriterende men mon jeg ikke når en hurtig tur rundt i blogland i løbet af aftenen. Vi skal om til svigermor for at spise vores sædvanlige hyggelige Shabbat middag. Imorgen er der planer for en lille lørdagstur.

Vil bestille et Foto Journal E-kursus i næste uge. Det er skønne Elsie der står bag det. Ser det ikke fristende ud? Glæder mig helt vildt.


Her er digtet How to be Alone i video form. Det er utroligt smukt og tankevækkende. Digtet er skrevet af Tanya Davis som også optræder i videoen. Videoen er lavet af Andrea Dorfman og vandt en pris for ikke så længe siden. Husk at slukke for musikken der spiller på bloggen på afspilleren i sidebaren. Håber at I tager tiden til at se den for den er det værd. Er I gode til at være alene?



 Ha en dejlig weekend♥
 post signature

5 kommentarer :

  1. Hmmmm ja.. det er jeg faktisk....... Har altid holdt af , at have en del alene tid........

    Men... har ikke lyst til at være alene uger ad gangen.............

    Rigtig god weekend

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Eg lengtar av og til etter nettopp det..
    vere aleine..
    men dei som er mykje aleine lengtar etter meir fellesskap..
    flott video!
    Ha ein herleg weekend både aleine og saman med dine..

    klem♥

    SvarSlet
  3. Ja det er jeg, jeg har brug for at være alene ind i mellem, men ikke for meget.. elsker også at være sammen med andre.. :-)

    SvarSlet
  4. Du har altid gang i mange ting og nye oplevelser.
    Rigtig god weekend :-)

    SvarSlet
  5. Marianne - Alenetid er vigtig men som du siger ikke flere uger af gangen ;-)
    Sigrid - Også en god weekend til dig søde Sigrid♥
    Inge - Jeg tror tit at man lærer og værdsætter at være alene med alderen;-) God weekend♥
    Miri - God weekend min kære!

    SvarSlet