SOCIAL MEDIA

14. nov. 2010

Blog fødselsdag


Tænk idag har jeg blogget 1 år! Hvor er det gået hurtigt - knap 200 indlæg og 101 skønne faste læsere. Blogverdenen er simpelthen så dejlig. Alle de gode blogveninder jeg har fået. Føler at jeg kender mange af jer rigtig godt her efter et år. Tænker tit på enkelte bloggere når jeg oplever et eller andet der ville interessere lige  netop denne.Igennem jer danske bloggere føler jeg at jeg stadig er involveret i hverdagen i Danmark og igennem alle de udenlandske bloggere har jeg lært en masse nyt om hverdagen i andre lande. Tak til jer alle!

Idag  er det jo arbejdsdag men da ældste havde fri tog vi ind til byen for at spise brunch og bagefter en strandtur. Stadig varmere end normalt. Efter årstiden var der mange på stranden og der var simpelthen så lækkert.Der er allerede udsalg flere steder hernede da butikkerne bugner med vintertøj der ikke kan sælges.








Knus
post signature

26 kommentarer :

  1. Tillykke med fødselsdagen :)
    Og åh for nogle skønne billeder - uhm jeg kan næsten mærke varmen!
    Kram Louise

    SvarSlet
  2. Hej Tina!
    Tillykke med blog fødselsdagen :-)
    Hvor ser de indbydende ud, strandbillederne. Det er heller ikke just vintertøj man tænker på når man ser dem.
    Dejligt du blogger.
    Knus.

    SvarSlet
  3. Tillykke med bloggens første år, Tina - det er rigtig dejligt at følge med hos dig og blive klogere på livet i Israel. Og de strandbilleder er lige det, jeg drømmer om på en dag som i dag, hvor det har øsregnet og ikke har været rigtig lyst. Klem ♥

    SvarSlet
  4. Tillykke med blog fødselsdagen Tina, du har været igang en god måneds tid mere end mig, kan jeg jo så regne ud..
    Jeg er, som Madame, en af dem der også nyder at følge og læse og blive lidt klogere på Israel og de jødeske traditioner, samtidig med at jeg nyder dine dejlige billeder..
    Hav en skæn søndag aften Tina.

    SvarSlet
  5. Tillykke med blog-fødselsdagen:-) Du har sådan nogle dejlige billeder, der får til at drømme sig væk til et andet sted og nu mere varme:-)

    SvarSlet
  6. Anonym14/11/10

    Gratulerer så mye med 1 år i dette herlige blogglandet.
    Så varmt og godt dere har det, hadde ikke vært meg imot med litt sol og varme.
    Her fyrer vi i peisen og koser oss inne.
    Tusen takk for alle koselige hilsener.
    Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld.
    Klem Mio

    SvarSlet
  7. Tillykke med blog-fødselsdagen! Ja, det er et skønt univers at bevæge sig i ...
    Og det ser jo bare herligt ud med sol, strand og varme!

    Hyg dig. Knus :)

    SvarSlet
  8. Tillykke med det 1. år. Jeg synes også det første år gik vildt hurtigt og har været meget berigende på alle mulige måder.
    Jeg ville ikke undvære det nu.
    God dag i varmen og et regn-ruskende efterårsknus fra mig.

    SvarSlet
  9. Tillykke med blogfødselsdagen !!!

    Er glad for din blog - Osse selvom du smider om dig med de mest misundelsesværdige skøønnne skønnne billeder hihihihi

    ååå hvor ser det godt ud... Kunne godt nok , godt bruge 30 gr... Bare lige et par dage !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  10. Til lykke med blog fødselsdagen. Tak fordi du bidrager med spændende ting i blogland.. jeg er ikke altid så flittig på min blog, men kigger gerne ind til dig, nyder at høre om din hverdag og Israel.
    Regnvåde søndagshilsner fra
    Louise

    SvarSlet
  11. Tillykke med blog- fødselsdagen. Jeg er glad ved du fandt min blog,jeg synes det er skønt at høre om dit liv i Israel og når du fortæller om alle jeres helligdage
    Knus til dig

    SvarSlet
  12. Tillykke med et vel overstået første år - og de nu 102 faste læsere ;-)

    SvarSlet
  13. Tillykke med din første fødselsdag på bloggen. Det er en fornøjelse af følge dig her på bloggen. Der ser pragtfuldt ud på stranden du viser. Og sikke en temperatur her midt i november :P Knus

    SvarSlet
  14. Tillykke med blogfødselsdagen. Sikke nogle dejlige lune billeder du her viser. :)

    SvarSlet
  15. Tillykke med blogfødselsdagen, troede egentlig at det er mere end 1 år.
    Hvor ser det dejligt ud på stranden. Her har vi også ret fint vejr, dog ikke strandvejr :-D

    SvarSlet
  16. Tillykke Tina med din 1 års dag, og selv tak kan jeg kun sige, du giver også mig mange ting og tanker med på vejen.
    Knus Irene

    SvarSlet
  17. STORT tillykke med 1-årsdagen, Tina :-)
    Det er ikke så længe, jeg har fulgt din blog - men jeg er allerede meget begejstret. Dejlige ord og altid smukke billeder... Glæder mig til at følge dig fremover!
    Knus fra Eva

    SvarSlet
  18. Anonym14/11/10

    Tillykke med et års dagen, Tina. Det er spændende at følge din blog og læse om hvad der sker omkring dig og din familie.
    Flotte sommerbilleder. Vi har haft kulde, blæst og regn i dag, så jeg luner mig ved stemningen på dine billeder

    SvarSlet
  19. Tillykke med dagen Tina. :)

    SvarSlet
  20. Et år går altså rimeligt hurtigt Tina :-)
    Stort tilykke med det ... Knus

    SvarSlet
  21. Tillykke med blogfødselsdagen! Og sikke billeder at fejre det med - helt overvældende at se, når jeg netop og ligget under den varme dyne og lyttet til den kolde vind udenfor ;-)

    SvarSlet
  22. Tillykke med blogfødselsdagen. Ja, det er næsten som om nogle af os kender hinanden, fordi vi læser med hos hinanden.
    Og jeg er da slet ikke misundelig over jeres sommervejr, slet ikke!

    Kram fra
    mette

    SvarSlet
  23. Anonym15/11/10

    Hej søde. Så fik vi "aflivet" anden som i ikke fik i sommers, - passer også bedre til vejret nu:-) Sendte dig mange tanker, da vi gik ombord i den, den smagte jo himmelsk og IKKE af våd and!!!
    Vi snakkes ved, snart håber jeg, og hils endelig mange gange.
    Kæmpe krammer Charlotte

    SvarSlet
  24. Hjertelig tillykke med dit første år :)
    Jeg tænker også ofte på dig, det er sjovt lige pludselig at kende en i Israel ;)
    Lækre strandbilleder.

    SvarSlet
  25. Kæmpeknus til jer alle. Tak for de søde hilsener - hvor er det altså dejligt at kende så mange søde bloggere. OG hvis jeg kunne ville jeg med glæde sende lidt varme til jer ellers kommer I bare allesammen og så smutter vi på stranden♥ Blogtræf i Israel!!!!!!!!!!

    SvarSlet
  26. Hjertelig tillykke med fødselsdagen.
    Knus fra et vejrmæssigt trist Holland ☺.

    SvarSlet