SOCIAL MEDIA

20. nov. 2010

Jeg skulle bare lige.......

Ja jeg skulle bare lige prøve at lave et par ændringer på bloggen og det kom til at tage flere timer. Jeg ville ændre overskrifterne i sidemenuen og samtidig ændre afstanden på sideelementerne og det var ikke bare lige til vil jeg fortælle jer. Var parat til at betale (mange penge) for at få hjælp i samme øjeblik nøj hvor det drillede. Men det lykkedes! Stædighed betaler sig ;-) Lørdagen er snart ovre og en ny uge er på vej.

Jeg ved ikke om I kender Imgfav? Det er et helt unikt website med grafik fra nettet. Hvad der ikke er af inspiration og sjov at hente der. Man kan også lave sin egen Imgfav kollektion. MEN pas på man kan bruge RIGTIG lang tid der når man først kommer igang. Alle billederne herunder er fra Imgfav.

Forsat god weekend♥




 



  





 












11 kommentarer :

  1. Hej Tina!
    Sikke fint resultatet blev, jeg kender ikke programmet af navn, men kan på billederne at det bliver brugt.
    Nutellabilledet har jeg gemt til Emilie :-)
    God søndag til dig.
    Knus.

    SvarSlet
  2. Ja man skal passe på med at fjolle for meget rundt, man kan også nemt komme til at bruge mange timer foran pc'eren, sjove ting du har fået lavet...En god søndag til dig...

    SvarSlet
  3. Hej Tina, Sikke mange fine billeder og citater. Lige til at blive i godt humør af :)
    God søndag
    Knus karina

    SvarSlet
  4. Hej Tina

    Ihh hvor er du altså dygtig til det layout det er de mest fantastiske ting du fremtryller.........har man en dårlig dag skal man bare lige indenom din blog så stiger humøret flere grader ;-)))

    Rigtig god søndag.

    SvarSlet
  5. Åhh hvor er der mange af billeder jeg er helt vild med :-) De er skønne!! Især den med den lille dreng og kappen og Gud's telegram til menneskene :-)

    Jeg går selv og tumler med en lyst til at forandre på min blog, ville gerne have en anden slags kommentarfunktion, men har ikke lige hverken tid eller overskud til at kaste mig ud i at undersøge hvad jeg evt. skal bruge i stedet for Blogger. Og så er der jo altid risikoen for at miste en masse gemt materiale og og og og .....Puhhhhh :-)

    Ha en skøn søndag Tina :-)

    SvarSlet
  6. Skønne billeder på den side - den har jeg gemt i foretrukne :)
    Man kan nemt bruge meget tid på en side man lige falder over *GG* God søndag. Knus

    SvarSlet
  7. Hihihi åhh ja........... Det kan godt æde meget tid og meget hurtigt, sådan en omgang oprydning på bloggen hihihi

    Men det er jo hyggeligt... Altså når det vil det man vil...

    Dril gider vi ikke...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  8. Hehe.. ændring af blogdesign er tidskrævende.. jeg prøver at holde fingrene fra det.. :-) men ind i mellem trækker det jo lidt at ændre lidt her og der..
    Hav en dejlig aften og knus til dig.

    SvarSlet
  9. Thanks a lot for visiting "les Canettes", we wish you good luck for the giveway ^_ ^
    Les Canettes

    SvarSlet
  10. Margith - ja Nutella billedet er skønt. Det er forresten international Nutella dag en gang i Februar hi hi
    Rejen - der går hurtigt MANGE timer ;-)
    Karina - ja, det er en hel guldgrube derine - mange smukke og sjove billeder og fotos
    Jane - blev helt rørt♥ Kan vist ikke få en bedre kompliment♥
    Annette - det var også mine favoritter! Hvilken slags kommentarfunktion ville du gerne ha som Blogger ikke har?
    Anette - det er også en af mine favoritter♥
    Marianne - nej ingen dril men det gør det jo desværre for det meste - men udfordringer er jo ikke noget dårligt he he
    Inge - det er svært at holde fingrene væk - lidt ligesom at ændre husets indretning en gang imellem ;-)

    SvarSlet
  11. Hej Tina, jeg synes det er rigtig sjovt at lege med design og billeder - men for ikke at havne i en fælde holder jeg mig til at lege billeder. Jeg synes, det er herligt at fotografere og at pusle med et billedbehandlingsprogram.
    God mandag aften til dig, klem :)

    SvarSlet