SOCIAL MEDIA

5. dec. 2010

Ester Elenora

Først de gode nyheder! Branden hernede er næsten slukket her 4 dage efter den brød ud. Man er nu igang med oprydningsarbejdet og de evakuerede kan endelig vende tilbage. Mange desværre til udbrændte huse og skove hvor der nu er aske istedet for smukke træer.

Jeg er VILD med sjaler men har jo desværre ikke ret tit mulighed for at bruge mine. Men derfor kan jeg godt forelske mig i nye♥  Disse er designet af Ester Elenora og fundet på den svenske webshop Miss Greta som også sender til Danmark. Åh er de ikke flotte?!





KNUS

post signature
Enhanced by Zemanta

12 kommentarer :

  1. Jo, der må jeg sige, at dem kunne jeg godt være med på! Jeg har en vis svaghed for store sjaler og lignende, men jeg har faktisk ikke rigtig gået med det endnu denne vinter - jeg må da lige kigge i skabet, så de kan komme frem igen :-)

    Tak for inspirationen!

    SvarSlet
  2. De er meget fine, men jeg er ikke så god til sjaler...godt at de har fået styr på ilden, men meget trist for dem mistet både livet eller deres hjem...En god uge til dig...

    SvarSlet
  3. Hej Tina

    Lige et lille hurtigt PIP fra mig.....frygteligt med den brand har sådan tænkt på dig og din familie, godt at i er i sikkerhed, og at der snart er styr på situationen.

    Tusind tak for de søde ord på min blog, du kan tro det hjælper, jeg arbejder mig lige så stille op til overfladen igen ;-))

    Rigtig god mandag.
    Knus
    JANE

    SvarSlet
  4. Anonym6/12/10

    Så godt at brannen nesten er slukket.
    Har tenkt på deg og dine.
    Nydelige sjal du viser.
    Ønsker deg en fin mandag.
    Klem Mio

    SvarSlet
  5. Så godt at branden er slukket igen, men ingen tvivl om at den vil sætte langvarige spor i hele området men sandelig også for de stakkels familier der har mistet i branden.
    Sjalerne er skønne at skue. Jeg bruger ikke den slags selv...de ender med at være i vejen :-)
    Ha en dejlig dag Tina.....knus

    SvarSlet
  6. Hej Tina. Jo de er vildt flotte og ligner noget, man sagtens kan bruge i Israel om vinteren! Hvor er det godt at høre, at I har fået branden slukket omsider. Tak for den gode nyhed!

    Kh Rikke

    SvarSlet
  7. Nydelige sjal det der... nå vil jeg også ha! Huff, jeg er litt sånn at når noen viser frem noe fint så vil jeg også ha det :) hehe... Fint at brannen er under kontroll nå!

    SvarSlet
  8. Hej Tine
    Det er vist et stykke tid siden, jeg har været inde ved dig, men jeg har tænkt både dig og på Israel, vi har fået rigtig mange informationer gennem TV om den frygtelig brand i har haft, dejlig den er ved at være slukket

    SvarSlet
  9. indeed beautiful!
    enjoy what left from chanukka!
    tami

    SvarSlet
  10. Det er så godt at de har fået bugt med branden. Jeg så et indslag om at nogle brandmænd fra Palæstina var med til at hjælpe.

    Tak for linket. Skønne sjaler.

    SvarSlet
  11. Anonym8/12/10

    Hej ven. Hvor er det bare skønt, at ilden endelig er slukket, og at så mange andre lande trådte til for at hjælpe.
    Jeg må altså lige kommentere det med at holde ferie i Israel. Jeg var jo så mega heldig at besøge jer for snart 2 år!!!! siden, og mine kollegaere mente jo også, at de havde set mig for sidste gang, de vidste jo desværre ikke bedre, end hva´ de hører på TV. Israel er vildt smukt og har et ubeskriveligt hjælpsomt folk, JEG kommer gerne igen, - hvis jeg må?????
    Vi snakkes ved, søde, og hils!
    Knuser Charlotte

    SvarSlet
  12. Vidunderlige sjaler! Tak for det link :-)

    SvarSlet