SOCIAL MEDIA

31. jan. 2011

Falafel og regnvejr

Hold da op hvor det regner, lyner og tordner. Skynder mig at skrive indlægget og slukker så computeren. Er bange for at lynet slår ned! SIdste år ødelagde et enkelt lyn samtlige computere i min venindes hus!
Ældste er til 1. del af årets studenter eksamen i matematik. Yngste kom hjem før drivvåd. Han synes det var sjovt at løbe hjem i regnvejr fra fitness centeret istedetfor at bede om at blive hentet.
Var i Tel Aviv igår og fandt lækkert tøj i H&M - udsalg er ikke dårligt.

Her kommer de sidste par dages Projekt 365 fotos. Det sidste er af frokosten fra idag - en lækker falafel!






Og så har jeg fundet den mest fantastiske kage blog - I Am Baker. Tag et kig på hendes blog - er det ikke bare de flotteste kager og fotos! Hun laver kager med "overraskelser" indeni. Her viser jeg et eksempel (påskekagen med kyllingen)men på bloggen kan man se kager med både hjerter, slikkepinde osv. indeni.






En dejlig uge til jer alle♥
post signature

14 kommentarer :

  1. Flotte billeder du har taget.. også dem du viser af kagerne, selv om jeg synes de ser ret søde ud.. :-)
    Hav en skøn regnvejrsaften og knus til dig.

    SvarSlet
  2. Nydelig blomst hos deg Tina:)
    Høres ut som du har et fryktelig vær!!!
    Håper det går fort forbi!
    Fantastiske kaker. Må nok kikke litt nærmere på den bloggen:)

    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlet
  3. Kære Tina,

    Mmmhmmm, hvor en falafel! Og de kager dér! Der skulle ha' været advarselskilt på: Tjek ikke denne side i dag, hvis du er sulten, thi jeg har meget lækre fotos ;-)
    Håber du hygger indendøre med stearinlys, mens det buldrer og brager udenfor...

    Knus fra Istanbul

    SvarSlet
  4. Wow for fantastiske kager. Jeg lavede lagkage i lørdags, den blev på ingen måde så fin. Men de falafler findes jo ikke bedre nogen steder. Kan næsten ikke vente med at sætte tænderne i en. Guf.

    SvarSlet
  5. Hov !! Hvordan kan det lade sig gøre ? At lave sådan nogle tryllekager. Tænk hvis man kunne gøre det samme med grøntsagerne og få ungerne til at æde rosenkål, så det spruttede ud af ørerne.

    SvarSlet
  6. Anonym31/1/11

    Uhmm, falafel. Det er for længe siden, jeg har lavet falafel.
    Mon jeres regnvejr er varmt? Din søn får måske en lun dusch, når han løber hjem i regnvejr.
    De kager er kunstværker, synes jeg. Flotte.

    SvarSlet
  7. Så flotte bilete!

    Kjekk februar til deg og dine :-)

    klem

    SvarSlet
  8. Altså de der kager ikke, dem må du ikke smække på - man bliver jo helt lækker sulten her i det kolde Danmark! :-D

    SvarSlet
  9. Så fantasifulde kager du altid finder rundt om i blogland.

    Det var ikke godt med sådan et uvejr håber at det er drevet over igen ;))

    kh JANE

    SvarSlet
  10. Anonym2/2/11

    Hej Tina.
    Hvor er det godt for jer, at I får noget regn. Et mærkeligt ønske fra én som stadig er i gang med at få renoveret kælder efter sidste sommers oversvømmelse. Men Israel trænger til vand, så jeg håber du hygger dig indendøre.
    Uhm, jeg elsker falafel. Vi får det ofte herhjemme, men det er selvfølgelig også et must, når vi er i Israel, hvor man selvfølgelig får den bedste.
    Dine billeder er så flotte. Og kagerne - også flotte men de ser lidt "giftige" ud.
    Knus fra Pia

    SvarSlet
  11. Iiih hvor er de fine! (-: Gad vide hvordan hun bikser det sammen!

    Jeg gad godt regn og tordenvejr her i det danske, i stedet for frost og tåge. Det begynder at blive lidt trælst!

    Super fine billeder du har taget ((:

    SvarSlet
  12. Sikke nogle dejlige billeder du har taget, Tina! Og kagerne ser jo helt forrygende ud :-))) Vi holder meget af falafel her hos os - det er en ret vi ofte spiser.
    Ha' en dejlig aften, klem til dig :)

    SvarSlet
  13. Anonym2/2/11

    hi tina, got your message -- to align your images and text, they have to have the same width.

    your post text is 762px, so ideally, your post images would also be 762 px in width.

    SvarSlet
  14. Inge - Ja jeg synes de var så flotte at se på men nok meget søde!
    Tove - Hejsa♥ Det var nu ikke meget regn vi fik men her tæller lidt også ;-)
    Eva - Man bliver ALDRIG træt af falafel. Det blev slet ikke det uvejr jeg havde håbet på - kun lidt buldren.
    Vibeke - Ja inden længe kan du spise løs. Jeg kan nu heller ikke lave sådan nogen kager det har jeg slet ingen tålmodighed til ;-)
    Mutter - Ja lave sådan en rigtig grøntsagskage he he.
    Betty - Ikke rigtig lun. Og børnene hernede er ikke vant til at pakke sig lidt ind så de vimser stadig rundt i halvt sommertøj.
    Sigrid - Guf for øjet ;-)
    Hybel - Ja tænk hvis man virkelig kunne få et stykke af sådan et pragtstykke!
    Jane - Ja ak til blev til lidt buldren og et par små byger!
    Pia - Hvor ærgeligt med kælderen. Håber at forsikringen dækkede! Du har ret de ser lidt giftige ud. Er ikke sikker på at de farver er helt sunde men flot ser det ud!
    Katrine - De er ikke helt lette at lave med det fyld. Hun viser hvordan på hendes blog.
    Madame - Falafel er en dejlig spise som man aldrig får nok af. Da vi boede i Danmark lavede jeg dem selv.
    Katrina - You are just the sweetest♥ Thanks a lot. Problem is that when they are smaller they don't align with the text and it drives me NUTS LOL

    SvarSlet