SOCIAL MEDIA

24. maj 2011

Det bliver bedre og bedre

Jamen det bliver bedre og bedre. Købte et israelsk dameblad idag og hvad ser jeg? Man kan nu købe Pilgrim smykker hernede. Helt fantastisk. Kunne forstå at importøren er gift med en dansker. Suk bare man havde fået den ide. Tror jeg skal lave en tænkedag inden længe så jeg kan få nogen gode ideer. Vil gerne en dag leve af at sælge danske varer hernede. Jeg havde faktisk tænkt på at sælge dansk håndarbejde. Når man er rundt i blogland ser man alle de skønne ting der produceres og hvor kunne det være skønt at lave en lille business hernede med et udvalg af disse.

Og så skal I lige se mit firben. Hvert år når det bliver forår dukker det trofast op . Er helt sikker på det er det samme hvert år. De sidste 8 år (tror endda at det er længere) har det været gæst her!! Det ser ikke så stort ud på fotoet men det er det!




Søde Jane som har bloggen Strikkeentusiasten viser idag et billede hun har malet efter et af mine fotos. Kig forbi hende for at læse den sjove historie bag. Og tag et kig på alt hendes håndarbejde - hun laver de skønneste sager.

KNUS

post signature

11 kommentarer :

  1. Anonym24/5/11

    Bor der ikke så mange danskere at du kan sælge danske lakridser og marcipan?
    Sødt firben - noget større end de små vi har her - men som gør blondinen fuldstændigt rundtosset ;-)

    SvarSlet
  2. Kongmorsverden - Kender godt de små som kommer ind i huset! ja bare man kunne importere mad men der er ikke nok danskere ØV - ellers var det en god ide. Tænk at have mega lagre af remoulade, Anthon Berg osv. ;-)

    SvarSlet
  3. Godaften Tina
    Dejligt at dine fotos motiverer andre til at gribe penslen. Har været forbi bloggen og kigget, det er meget fint...
    Venter stadig på din adresse, da der er tilbud på Skolekridt 10,- pr.pose i Fakta. Måske du skulle købe et helt lager..
    God tirsdag aften / RikkeBo

    SvarSlet
  4. RikkeBo - Hvor er du altså sød♥♥♥♥♥♥ Portoen herned er vildt dyr fra Danmark så det er vild sødt af dig men alt alt for dyrt. Men bare tanken om at der er en blogveninde der vile gøre det for mig er mere værd end alskens danske lækre sager♥

    SvarSlet
  5. Husker som barn, da jeg var i Kibbutzen for at besøge venner af familien. Så, spiste jeg morgemad mens jeg sad og betragtede de her firbenede op ad væggen. Øj, det savner jeg. Varmen, formad og bare sidde der og de på disse væsener.

    SvarSlet
  6. Håber du får en god idé til en lille dansk butik...Sødt at firbenet kommer igen hvert forår...;-D God aften til dig. Knus

    SvarSlet
  7. Kære kære Tina tusind tak for den fine og meget rosende omtale, jeg er helt rørt... uden din inspiration blev alting rigtig meget kedeligt :-)

    Skønt med sådan et tilbagevendende "husdyr" den må jo føle sig godt tilpas på stedet.

    Jeg synes det er en bragende god ide med Dansk husflid i Israel og med dine evner SKAL det bare blive godt.....så klø du bare på jeg hjælper gerne hvis jeg kan ;-)))

    kh Jane

    SvarSlet
  8. Hybel - Tak for mailen♥ Dejligt at du har skønne minder om Israel! Hvornår var du sidst hernede?
    Rejen - Ja jeg må bruge hjernen ;-) Det er så hyggeligt at den kommer hvert år!
    Jane - Du er altså så sød - MIN motivations coach♥ Det kunne være så spændende med sådan en lille butik. Skal bare finde tiden OG modet. Knus

    SvarSlet
  9. Hej Tina.
    Mon ikke du kan finde en eller anden idé - måske kan du starte en "lille internet butik" med nogle spændende ting.
    Ha´en god onsdag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet
  10. Hanne Bente - Der er helt sikkert en fantastisk ide derude der venter på mig♥ Ha en dejlig dag!

    SvarSlet
  11. Hvor er det sjovt med firbenet. Det ser meget sødt ud. Især fordi det er udenfor og ikke som vores inde i stuen :-) Har slet ikke fået sagt hvor fin en header det er du har fået.
    Håber sønnen har det bedre. Knus V

    SvarSlet