SOCIAL MEDIA

25. maj 2011

Pakke fra Danmark - Nyt design til madbloggen

Jeg har lige fået den mest fantastiske pakke af min svigerinde♥ Hun tænker altid på andre og husker altid hvad man kan li♥ Fik et cupcakestativ, skønne ugeblade og masser af lækkert slik. Håber at hun ved hvor meget jeg holder af hende. Tænk at ha en bror der har vundet den helt store gevinst ;-) TAK Charlotte!

Nyt blogdesign - Ja det er bestemt ikke det  jeg har tid til idag men gjorde det alligevel ;-) Designet på bloggen hvor jeg samler opskrifterne herfra Hvad skal vi spise har længe irriteret mig. Idag fik jeg det så ændret. Nu skal jeg bare ha lagt alle opskrifterne ind samt tilføje nye. Hvad synes I? Og det har så resulteret i at der er bestilt pizzaer til frokost for at jeg kan nå alt det andet jeg SKAL he he!


Knus
post signature
Enhanced by Zemanta

14 kommentarer :

  1. Sikke en sød svigerinde, hende kan jeg godt forstå du er glad for...;-D

    SvarSlet
  2. Hej Tina :0=
    Sådan én svigerinde vil jeg oss ha!!!!! Skønt, at du har sådan en dejlig en af slagsen. Jeg har lige bagt din chokoladekage og øv, altså må vente med at smage til i aften - den står ellers på køkkenbordet og kalder: "Lotte kom og spis mig"...
    Jeg har kage-tur på Latinholdet, så den skal nok blive bedømt og forhåbentlig berømt :0)
    Sender dig skønne tanker

    SvarSlet
  3. Det er en pakke greatest hit du har fået :-) Så skønt. Og meget fint design. Har lige været inde og lure lidt. Det ser meget lækkert ud.
    Knus V

    SvarSlet
  4. Anonym25/5/11

    Lyder da godt nok som en dejlig svigerinde. Hyggeligt hun lige kunne finde nogle af de ting, som ikke er til at få hos jer :)
    Fint layout :)

    Kh Laila - som AAAARGGHHHH stadig ikke kan svare :(

    SvarSlet
  5. Åh hvor hyggeligt, dejlig med sådan en sød svigerinde (-: Din madblog er straks smidt på min huskeliste over herre rare blogs. Synes den er blevet rigtig fin! (-;
    Knus

    SvarSlet
  6. Hvor er du heldig med sådan en sød svigerinde! :)

    SvarSlet
  7. sikke en dejlig madblog du der har ,den må jeg se lidt mere på :)

    SvarSlet
  8. Utrolig flot design - *piftpiiiift* :-D

    SvarSlet
  9. Hvor er du heldig - sikke en skøn svigerinde du har.
    Ha´en god onsdag aften.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet
  10. Dejligt når der er nogen, der tænker på en! Og så ovenikøbet rammer plet med hvad man kan lide. Dejligt :o)

    SvarSlet
  11. Hej igen ...
    TAK, TAK og atter TAK for en skøn opskrift på Chokoladekage med den LÆKRESTE GLASUR jeg længe har smagt (har aldrig lavet glasur på den måde før - men fremadrettet bli´r det kun DEN glasur).
    De var vilde med den på latin-holdet og mums, hvor den smagte...
    Skønne chokoladefyldte kinder knus herfra

    SvarSlet
  12. Hej Tina.
    Hvor er det skønt for dig at have sådan en svigerinde. Det må være spændende at åbne pakken og se hvilke overraskelser, hun har fundet på.
    Dit nye blogdesign er flot. Jeg må se at få lavet nogle af opskrifterne. Jeg så lige opskriften på dine blomkålsbuketter vendt i mel, æg og rasp og stegt i olie. Min mand har gennem alle vores år sammen talt varmt om blomkål efter denne israelske opskrift, så dem skal jeg vist snart forkæle min elskede med - skønt det jo ikke ligefrem er sundt med den panering ;-)
    Knus fra Pia

    SvarSlet
  13. Anonym26/5/11

    Hei Tina,
    Så heldig du er som har en så snill svigerinne.
    Likte veldig godt designet ditt for matbloggen, nostalgisk og flott!
    Ønsker deg og dine en flott helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlet
  14. Rejen - Har virkelig været heldig♥
    Lotte - Hvor dejligt at alle kunne lide kagen. Og den holder sig dejlig frisk i flere dage. Men der var nok ikke mere tilbage he he.
    Vibeke - Mange tak♥Laila - Håber det er gået iorden med din blogger. Hun er bare altid SÅ opmærksom på hvad andre kan lide!
    Kathrine - Tusinde tusinde tak♥
    Benedikte - Hun er bare guld værd!
    Helle - Ja du er den blevet redesignet så jeg må hellere lægge flere opslrifter ind.
    Piskeriset - Mange tak♥
    Hanne Bente - Hun er dejlig. Håber der kommer endnu et lille barnebarn her i weekende. Knus
    Heidi - Det er skønt og tænk jeg har været sammen med hende 2 gange. Først hernede i et par uger og derefter et par uger i Danmark. Men kemien er der bare!
    Pia - Hi hi nej sunde er de ikke men de smager bare helt fantastisk. Tit når vi at spise dem inden de kan blive serveret med resten af hovedretten he he. Herligt at det lige er dem din mand har snakket om!
    Mio - Tusinde tak og god weekend♥

    SvarSlet