SOCIAL MEDIA

11. jun. 2011

Miss Cupcake konkurrence

God Pinse!!!!

Så er lørdagen skudt igang og der er meget der skal nåes. Først skal jeg finde mit hus under alt dette rod. Strygetøj, vasketøj og underlige små bunker af alskens sager! Bagefter skal vi grille med nogen venner så inden da skal jeg ha lavet salater osv. Iaften skal vi så til stand up show med tre af Israels bedste komikere.

Imorgen har yngste afslutningsfest og d. 14 afleverer de bøger. Snart er der ferie. Yngste har ferie helt frem til 1 september. Ældste har kun 4 studentereksamener tilbage og om et par uger ved han nok hvornår han præcist starter i hæren - ingen Danmarks tur denne sommer da det nok ikke går at vi er smuttet hvis han bliver kaldt ind. Det værste ved at blive hernede hele sommeren er heden i august PUH! Men sidste år da vi var I Danmark ramte vi lige præcis den periode hvor I havde det mest varmt he he.

Dr. Oetker har en konkurrence Miss Cupcake 2011 kørende. Så hvis der er nogen der er interesseret I at være  med kan I kigge ind her . Der er masser af inspiration at finde derinde - sikke cupcakes der er med i konkurrencen. Der er også grundopskrifter til cupcake nybegyndere ;-)




God weekend♥

post signature

3 kommentarer :

  1. Hej Tina.
    Tak for din kommentar på min blog.
    Tak for linket til Cupcake ( opskrift) - jeg syntes at de smager så godt, så måske skal jeg prøve at bage dem.
    Du har sikkert godt vejr, og høj solskin, så mon ikke at du kommer til at se "pinsesolen" danse.
    Her i det midtjyske er der letskyet + 21 grader.
    Jeg vil gå ud i haven og nyde det gode vejr.
    Ha´en god week-end og en god pinse.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet
  2. Godaften Tina
    Pinsen er også godt i gang her.
    Familien har været på Egeskov, det var bare rigtig hyggelig. Lidt dyrt med billetten kan bruges hele sæsonen. Så vi skal helt klart afsted igen, der er jo ikke så langt knap 20 kilometer.
    Vejret var godt; men det begyndte at regne midt på eftermiddagen, nu er det heldigvis klaret op.
    Ærgerligt at I ikke får besøgt DK og derfor må døje med heden i Israel.
    God Lørdag / RikkeBo

    SvarSlet
  3. Håber du fandt huset igen..;-D og at I havde en fornøjelig aften...Fire år i hæren, det er godt længe i forhold til her i Danmark...God pinse

    SvarSlet