SOCIAL MEDIA

1. jul. 2011

Og jeg flytter mig ikke - Sidney Lee

Næsten en uge siden sidste indlæg og sikke en uge!! Ældste er blevet student, diverse prøver osv. omkring hæren, tonsvis af arbejde, invasion af yngstes venner(he he), ældste er draget mod Sunny Beach, veninde aftener osv. SÅ i denne weekend rører jeg mig ikke ud af flækken. Programmet er madlavning, besøg af venner og besøg i blogland. Har sagt til ældste at de må på Den Glade Viking i Sunny Beach og få Sidney Lee's autograf til min veninde Karin hi hi. Han skulle være gæste bartender der i denne uge og efter at ha brugt Sidneys Lee's nøgen billeder (mener at han trods alt havde en sok på) som gave i julens pakkeleg må hun jo ha en svaghed for ham ;-)

Ældste blev kaldt ind som tolk da han var i hæren den anden dag. En ung dansk/israelsk fyr skulle ha hjælp med sproget til nogen prøver. Ved forresten ikke hvor ældste har sin overdrevne københavnske accent fra - jeg er jo fra Fyn ;-) Der er yngstes mere neutral!


Billede af en af byens boder med nødder og slik



14 kommentarer :

  1. Hej Tina
    Tænkte lige på dig og vupti, så var der et indlæg...
    Travl uge du har lagt bag dig, så smæk du bare stængerne op og nyd weekenden... Spis nu ikke for meget slik, ser ellers lækkert ud. Håber ikke, der er for mange der piller i det uden handsker i disse bakterietider...
    God Fredag / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Det lyder til at du har lidt at se til, du må have en god og rolig weekend.. :-)

    SvarSlet
  3. Rikke - Gør jeg også!! Det med bakterierne lærer man ikke at tage så tungt - der er ikke noget valg ;-) God weekend!
    Inge - Det er lige hvad jeg trænger til. God weekend♥

    SvarSlet
  4. Uha, jeg ville gå amok på sådan et marked! Det ser virkelig spændende ud. Bakterier eller ej.

    SvarSlet
  5. Ei, de bunker af nødder minder mig om min tid i kibbutz (Givat Brenner) for mange år siden!
    Hvor ville jeg gerne besøge det land igen engang...
    God week-end.

    SvarSlet
  6. Hu hej og vilde dyr. Dejligt at de dit fravær har skyldtes hyggelige arrangementer. Håber sønnen kommer hjem i godt behold og udstyret med autograf. krydser fingre for at du lige kan få pusten i weekeden. Hvordan klare I varmen nu. Den må være begyndt at trykke lidt :-)
    Knus V

    SvarSlet
  7. Uhm, kan du godt holde dig fra de boder?
    Når jeg engang skal til Israel på ferie (for det skal jeg helt sikkert har jeg besluttet!!!) så må du lige hjælpe mig med en masse gode fif :)

    SvarSlet
  8. Hej Tina.
    Jeg har kigget flere gange på din blog , men INTET nyt indlæg - og så BINGO nu.
    Dejligt at læse lidt fra dit liv i Israel.
    Ha´en god fredag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet
  9. Er spændt på om han får fat i autografen :-P

    Hav en dejlig weekend!

    SvarSlet
  10. Hej Tina,

    Nøøj hvor jeg savner de der boder med nøddder.
    Jordnødder og Hummus... Åh!!

    Tak for din kommentar - sender dig en mail fordi det er lidt en længere forklaring på det der hurtigruten halløj på min webside.

    Håber du får en fantastisk weekend.

    Hybel

    Ps kan ikke huske det men har I en Ikea nu i Israel?

    SvarSlet
  11. Travlhed kan indhente os alle :) Ser ud til, at du har haft nok at se til! Nyd din rolige weekend - den er tiltrængt :)

    SvarSlet
  12. Sikke en fart du har haft på, håber du får slappet lidt af i weekenden...Det ser godt ud med den slikbod..uhmmm..Klem og en god weekend til dig..;)

    SvarSlet
  13. Bitten - Der er også masser af sjove ting!!!!
    Loppe-shoppe - Givat Brenner er en dejlig kibbutz. Har du selt ikke været hernede siden?
    Vibeke - tror han løber væk når han ser Siney he he. Varmen er ved at være slem men med air condition klarer man det hele ;-)
    Benedikte - står klar med alle de gode tips!!!
    Hanne Bente - Ja når der er travlhed forsvinder en uge hurtigt. God weekend♥
    Piskeristet - Jeg tvivler men han fortalte i telefonen igår at han allerede har fået snakket med en masse danskere!
    Hybel - glæder mig til at høre mere om det med hurtigruten. Det er også en lækker kvalitet nødderne hernede har. Jo der er en Ikea men den brændte ned for et par måneder siden - ganske forfærdeligt!! De er ved at bygge den op igen!
    Laila - Det gør jeg og velkommen tilbage skal over og læse hvordan det gik. Godt kufferten dukkede op igen puha!
    Rejen - Det er ufrivvilig travlhed ;-) God weekend♥

    SvarSlet
  14. Nix, har desværre ikke været i Israel siden de tre måneder i 1990! Men håber at gense det smukke land på et tidspunkt.

    SvarSlet