SOCIAL MEDIA

6. dec. 2011

Playliste♥

Sidder og arbejder - synes at det kniber med julehumøret idag. Tror ikke at det kan blive til mere end en dags julehumør nemlig juleaften ;-) Nå men hvis jeg finder flere juleideer bliver de selvfølgelig bragt her! Frøskuffen har spurgt mig om hvordan vi fejrer jul. I Israel hvor størstedelen af befolkningen er jøder fejres julen som sådan ikke. De kristne der bor i landet fejrer selvfølgelig og i Nazareth  er der masser af juleri i juledagene. Vores vinterhøjtid er Hanukka som også er meget smuk. De sidste par år har jeg dog fejret jul med mine danske veninder og det har været MEGET underholdende.

Istedet for juleideer idag  har jeg lavet en playliste til jer med dejlig musik♥




KNUS
post signature

2 kommentarer :

  1. Hej Tina, det er spændende at læse, hvordan livet former sig for en dansker, der bor i Israel. Og du skrev så fint om Hanukka sidste år i indlægget, du linker til.

    SvarSlet
  2. Det lyder hyggeligt at fejre jul med dine danske veninder.
    Jeg ved godt du har boet i Israel i land tid nu, men det må da alligevel være underligt til højtiderne, at det ikke er de samme traditioner?!

    SvarSlet