SOCIAL MEDIA

14. apr. 2012

Lego House♥ - Tel Aviv


Først tak for alle de søde hilsener♥ Så skønt at det er overstået!



Jeg synes at I også skal høre Ed Sheeran's Lego House. Elsker den sang men nu har jeg vist hørt den nok for idag! Og nej det er IKKE Ron Weasley fra Harry Potter(Rupert Grint) der synger - han er kun med i videoen ;-)




Den sidste feriedag tilbragte vi ved Tel Avivs havn. Et virkelig skønt område med masser af cafeer, butikker og en dejlig strand. Imorgen viser jeg  billederne jeg fik taget. En lille smagsprøve herunder.









4 kommentarer :

  1. Lige først da jeg så det første vand billede troede jeg det var en ubåd der lå der i baggrunden...

    Ser altså godt ud med sådan en omgang badning...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Marianne - he he det ville ha været en attraktion! Det er altså også varmere end normalt - 34 grader har det været idag. Knus♥

    SvarSlet
  3. Det er spændende at læse om Tel Avivs havn og at se dine billeder! Og tak for sangen, Tina ♥

    SvarSlet
  4. Anonym17/4/12

    så skønt at læse og se billede fra stranden og livet omkring...

    SvarSlet