1. jul. 2012

Phonto og Picfx

Har haft en dejlig weekend med sol, strand, venner og familie. Og til varmen har jeg ikke andet end at tilføje dette billede. Kan ikke være mere passende........



Har fundet to gode applikationer til mobilen. Den første er Phonto hvor man hurtigt kan tilføje tekst til sine billeder på mobilen og endda tilføje sine egne skrifttyper fra computeren. Den anden er Pixfx som har nogle skønne filtre ikke mindst deres mange forskellige bokeh! Jeg har et utal af fotoapplikationer men de her er jeg rigtig glad for!!! På billedet herunder har jeg tilføjet tekst og bokeh effekt.




KNUS
post signature

5 kommentarer:

  1. Hihihi fedt billede.. ja det er de nu begge to..... Jeg kan ikke hitte ud af det det med de apps til mobilen....... Jeg er virkelig en knold...

    I dag her vi endelig fået noget varme...... Så skønt, selvom der selvføli er en men.. Man er vel dansker... :-D... hele formiddagen var det varmt på den der tunge fugtige måde, så man bare var våd... Bare man flyttede en sofa pude....

    Men pludselig blev det bare dejligt..

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Det lyder som en dejlig weekend, I har haft - lige som jeg kan lide det. Men I har det vist noget varmere, end vi har her, selv om vi har haft en meget hed og trykkende dag efter en morgen med tordenregn. Fine billeder du viser :-)
    Klem ♥

    SvarSlet
  3. Har lige hentet phonto - den tror jeg at jeg kommer til at bruge en del. Den anden vil jeg lige kigge nærmere på. Tak for anbefalingen ;) Skøn søndag aften til dig. Knus ♥

    SvarSlet
  4. Skøn weekend!
    Her ved vejret ikke rigtigt hvad det har lyst til, lidt gråt med solstreft. Men pyt, bare ikke det regner ☺.
    Knus fra Holland

    SvarSlet
  5. Smarte apps du har fundet. Du har i hvert fald fået et flot billede ud af det :-)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails