SOCIAL MEDIA

12. okt. 2012

En sang til jer♥


Her er en sang jeg elsker. Omend den er på hebraisk håber jeg at I kan høre hvor smuk den er. Har løst oversat noget af teksten for jer! I kan fjerne teksten på videoen ved at klikke på det lille kryds!

- Nogen elskede mig engang sådan at han steg på et skib i tre uger og om natten fuld af kærlighed hoppede han i havet og opdagede at han ikke kunne svømme
- Nogen elskede mig engang sådan at han skrev mig et brev på 20 sider for at fortælle hvorfor vi skulle være sammen
- Nogen elskede mig engang sådan at han fik skrevet mit navn på hans arm for evigt med et rødt hjerte og blomster
- Nogen elskede mig engang sådan at han var ligeglad med hvad andre sagde. Han blev ved med at skrive mig digte der beskrev hvordan vi skulle være sammen
- Nogen elskede mig engang på en måde man ikke se mere, men jeg var dum og tog ikke imod det liv han ville gi mig
- Nogen elskede mig engang sådan at han forlod mig og steg på et fly til langt langt væk og efterlod mig tom og lam af angst
- Nogen elskede mig engang sådan at han spillede gamle Mozart plader for mig, men jeg var dum og lyttede uden begejstring og ønskede bare at smage alt der var her i livet!

God weekend♥
post signature

Send en kommentar