SOCIAL MEDIA

4. apr. 2016

Lush

En af mine favorit butikker i Berlin er helt sikkert Lush. Venner og familie har allerede købt flere produkter til mig fra butikken. Det er en parfume og sæbebutik med de skønneste og ikke mindst sjove produkter. De har navne som f.eks: Yummy Mummy, Smuggler's Soul, Dirty Springwash, Wash That Man Right Out of My Hair osv. ;-) Man kan få dem pakket ind i flotte tørklæder. OG produkterne er veganske og ikke testede på dyr. Der har engang været en afdeling men det er der desværre ikke mere.  Man kan bestille online fra både Sverige og Tyskland. Min yndlings parfume er fra Lush; Dirty.












5 kommentarer :

  1. Hold op nogle flotte billeder baade af Lush og dit forrige indlaeg. Min den yngste er BIDT af Lush og lykken er bare at eje noget lush.Jeg maa give hende ret i at det er nogle laekre produkter. Nogle af dem dufter saa godt at man har lyst til at tage en bid hihi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Lin! Åh ja Lush er fantastisk. Og lige meget hvor gammel jeg bliver må aæt gerne være sådan noget med frugt/tyggegummi smag hi hi. Deres parfumer er meget specielle men det er lige det jeg elsker. Har I Lush i Holland? Og hvor skønt de ikke er testede på dyr♥

      Slet
    2. Her paa landet hvor vi bor findes der ikke noget som helst var jeg lige ved at sige, men i Marseille, Toulouse og Nice findes det, saa naar vi er paa besoeg der er der lidt at kigge paa og glaede sig til.

      Slet
  2. Det er vist meget godt ;-) og som du siger så er der lidt at glæde sig til.

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder fra en skøn special butik i Berlin, en af flere du med garanti fik besøgt, da du var på besøg hos ældste.

    SvarSlet