SOCIAL MEDIA

24. jul. 2012

Instagram fotos - Det driller!

Har de sidste par dage prøvet at finde ud af hvorfor min faste læsere gadget ikke virker. Mine faste læsere vises ikke men istedet står der "web content can not be showed" eller noget i den retning. Min counter virker heller ikke og jeg kan heller ikke få en Pinterest gadget til at virke. Har ledt efter svar på nettet men kan ikke finde løsningen. Nogen gode ideer eller tips? Det IRRITERER mig aarrgghh!

Ældste er hjemme fra hæren nogen timer. Han kom kl. 17 og skal være tilbage på basen kl. 8 imorgen tidlig. Men lidt er bedre end ingenting. Han skal ud om døren om lidt - sushi med kæresten venter. Yngste er på arbejde men igår havde han fri. De er en gruppe venner der er gode til at tage på sådan nogen en dags oplevelses ture. Igår var de i Haifa hvor de blandt andet besøgte Bahai templet. Jeg har et par dage forude uden arbejde så de skal nydes.

Herunder er der nogen af mine Instagram fotos fra det sidste stykke tid.












KNUS
post signature

13 kommentarer :

  1. Elsker <3 altså dine billeder - er også på Instagram; Littlehybel og på Pinterest også Littlehybel.

    Her er det langt om længe blevet rigtig sommer med 25 grader - pyha. jeg nyder de sidste ferie uger ... så kalder skolebænken for en tid, inden der er lidt mere ferie inden arbejdet kalder rigtigt igen.

    Hvordan går det dernede? Hedebølge og den slags - det er vel snart bomuldhøst tid?

    SvarSlet
  2. Kære Tina
    Tak for kigget, det er super billeder..
    Ang. det tekniske kan jeg desværre ikke hjælpe!! Der er du nok en tand bedre..:o)
    Vejret er stadig lækkert og vi nyder de sidste solstråler...
    God Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  3. Anonym24/7/12

    Så skønne billeder , elsker når du sender billeder ,
    Desværre kan jeg ikke hjælpe dig teknisk, men kan følge din ærgelser over ikke at kunne finde fejlen eller hvad der laver dit problem . Tak for solen og varmen du sendte herop nordpå ☀☀☀☀☀den var tiltrængt
    Knus til dig ❤
    Jonna

    SvarSlet
  4. Skønne billeder, Tina! Måske går dine gadgets ind og laver ravage for hinanden - jeg kan desværre ikke hjælpe.
    Rigtig god sommerdag til dig, klem ❤

    SvarSlet
  5. Lyder godt nok teknisk..... Sådan noget kan jeg ikke hitte ud af....

    Min datter er vild med det der insta foto halløj.... Og jeg må have hende til at sætte mig ind i det når jeg får min nye mobil...

    Hold op hvor er dine billeder bare fede.. Men ja , det er de jo ALTID........

    Håber at du også lige når at få hygget lidt med sønnen....... Men kærsten får vel det meste af hans fri tid.......

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  6. Hybel - Har fundet dig på Instagram♥ og tak for dine søde ord. Godt at der stadig venter dig lidt ferie og nyd varmen mens den er der!!! Knus

    SvarSlet
  7. Rikke - Ja det er med at nyde solen inden den er væk igen. Og tak for de søde ord. Knus♥

    SvarSlet
  8. Jonna - Ja var det ikke sødt af mig at sende lidt varme ;-)? Og jeg opgiver ikke at finde fejlen - jeg er STÆDIG!!! Knus

    SvarSlet
  9. Madame - Ja det kunne måske være problemet! Men har ikke installeret nye widgets så det er underligt! Nyd solen! Knus

    SvarSlet
  10. Marianne - Tak for de søde ord og du MÅ bare igang med Instagram osv. når du får en ny mobil. du vil ELSKE det. Rigtig nok kæresten får det meste af tiden ;-) så nyd at I har dem næsten 100% nu!!! Knus

    SvarSlet
  11. Ja.. jeg må prøve om jeg kan hitte ud af det..

    Ja.. nyder også ungerne...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  12. Hej Tina.
    Flotte billeder du viser- dejligt at kunne dele sine billeder med andre.
    Jeg har "lukket" min blog "Vild med hverdagen" ned - slettet indholdet, blogger kun på min fotoblog www.hbt.finus.dk.
    Ønsker dig en god dag / god sommer.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet
  13. Uh, de forsk. slags nødder husker jeg. De boder stoppede jeg altid ved - og gik ikke tomhændet derfra.

    SvarSlet