SOCIAL MEDIA

28. sep. 2013

Lørdagsmusik

Sangen og videoen Brave fra Sara Bareilles får altid smilet frem hos mig. 
Igår var jeg til Collage Sale, et hyggeligt arrangement med salg af lækkert tøj, mad og brugskunst. Om aftenen havde vi gæster på besøg indtil sent  så idag har været en stille lørdag. Har hjulpet yngste med hans engelsk projekt hvor han skriver om Martin Luther King.
Imorgen er det hverdag igen efter at ALLE helligdage er ovre. Den sidste var i torsdags hvor det var Simchat Torah hvor drengenes kusine blev introduceret i synagogen


Ha en dejlig lørdag♥
post signature

7 kommentarer :

  1. Jeg kendte ikke dette nummer med dygtige Sara Bareilles.
    Det lyder spændende med Collage Sale og også med din yngstes engelskprojekt om Martin Luther King.
    Ha' en dejlig weekend, Tina! Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er nemlig fantastisk. Og det har været spændende at dykke ned i martin Luther Kings liv! Knus♥

      Slet
  2. Skønt nummer - jeg kendte det heller ikke :) Lyder spændende med College Sale :) God søndag. knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt nummer med skøn video!!! Der var så mange lækre sager på Collage sale men tænkte mig heldigvis om så huset ikke bliver for fyldt. KNUS

      Slet
  3. God sang og fed, fed video som jeg glæder mig til at vise min datter. Så kan jeg endelig introducere noget til hende og ikke omvendt :-)
    God dag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes også at sangen er skøn og videoen er genial. Kender godt følelsen når man kan vise en af ungerne noget nyt ;-) Arbejder med unge så jeg kan få tips til nye apps osv. som jeg så kan imponere børnene med he he. Knus

      Slet
  4. Jeg kendte ikke Sara Bareilles. Troede jeg. Men da jeg lige fik lyttet nærmere. Hun har en vidunderlig stemme.
    Tak for linket <3

    SvarSlet