På Frishman stranden i Tel Aviv er der et nyt hotel der er indrettet i et livreddertårn. Det er et pop up koncept og er et del af en turist kampagne. Folk fra hele verden har kunnet være med i lodtrækningen om et ophold. Kravene var at man på Instagram skulle lægge et billede op af sig selv iført badetøj og med sin by som baggrund samt brug hashtagget #TAKEME2TELAVIV .
Dejlige billeder fra en lørdagstur langs stranden.
SvarSletPop up konceptet har taget sit tag i mange ting, tænkte bare med så meget ombygning her, er omkostningsniveauet da rimelig høj for en pop up, ved godt jeg ikke skal tænke Vesterhavet/Nordsøen, for så ville det tårn jo være væk allerede ved første efterårsstorm, tænker mere på hvor mange dage en pop up butik er her.
Mange tak! Ja heldigvis ikke så megen blæst her. Der er helt sikkert omkostninger ved sådan et koncept men god reklame.
SletHvor ser det skønt ud - supergod idé - og dejlige billeder som altid. Knus Pia
SvarSletTak♥ Synes ogs[ det er en sjov ide!
SletHvor er der farvestrålende og fuld af livlig aktivitet. Dejlig sommer, tænker jeg. :-)
SvarSlet