KNUS
7. dec. 2011
Snapshots - Nazareth
Da mine forældre var hernede havde jeg dem med til Nazareth - byen hvor Jomfru Maria blev født og Jesus tilbragte sin barndom. Byen er idag den største by i det nordlige Israel. Vi var til gudstjeneste i den katolske Bascilica kirke - Mellemøstens største kirke. En flot og spændende oplevelse. Kirken siges at være bygget på stedet hvor ærkeenglen Gabriel overbragte jomfru Maria budskabet om at hun skulle bære Guds søn. Det indvendige af kirken er utrolig flot men udenfor er det også smukt da der i gården hænger religiøse billeder fra hele verden. Vi besøgte også bymidten, et marked og flere andre religiøse steder.
KNUS
KNUS
Abonner på:
Opslag
(
Atom
)