SOCIAL MEDIA

20. nov. 2011

Hold fast - en vild søndags vandretur!

Hvis I ikke har andre planer kan I komme med på en af de farligste vandreture der findes. Stedet er Camino del Rey, Malaga, Spanien. Gangstien blev bygget i 1901 for at arbejdere på et vandkraftværk kunne komme frem med materialer, vedligeholdelse osv. Stien er 1 meter bred og ligger 100 m over floden nedenunder. Gangstien blev indviet i 1905 men er igennem årene ikke blevet vedligeholdt. Idag er der flere steder hvor der er store huller i stien og kun jernbjælkerne står tilbage og mange steder mangler rækværket også. Der har været flere dødsulykker på stedet og stien er lukket af. Men folk trodser afspærringerne og søger eventyret! Der er heldigvis planer om at sætte en større renovering igang.

Jeg anbefaler at afspille videoen i fuld skærm! Lidt ligesom at være med i et computerspil eller actionfilm. F.eks min. 4.13 puha siger jeg! Manden der optog filmen hed Daniel Ahnen og var tysker. Han døde alt for ung i en tragisk ulykke i Himalayas bjerge i foråret.





God søndag♥
post signature