SOCIAL MEDIA

17. apr. 2014

God Påske

Vil lige ønske jer alle en God Påske. Her nyder vi vores fridage. Dagene mellem første og sidste dag af Pesach kaldes Hol Ha Moed og de fleste har fri disse dage eller ihvertfald nogen af dem. Det kan mærkes; parker, gågader, naturreservater osv. er fyldte til bristepunktet. Der er også rigtig mange turister hvilket er skønt.  Ældste er draget mod Genezareth sø imorges for at sove i telt med alle vennerne. Yngste kom hjem imorges efter en fest og vi andre har planer både med venner og familie. En strandtur, picnic, grillaften osv. Kan kun blive nogen gode dage.

Og så må I simpelthen se denne fantastiske video til en skøn sang: Happy ft. D. Martin – C2C

You'll never feel happy, until you try !
You'll never feel happy
Until you try !
I need to feel happy ! Every, everyday !
And every night !
Everybody !
Again and again !
You know what ? You'll never never never never feel..
You'll never feel happy
Until you try !

 

Nyd jeres påskedage!

post signature

6 kommentarer :

  1. Hej Tina. God påske til dig og dine. Der er fire mennesker, der formår at introducerer nyt, fedt musik for mig, som jeg af en eller anden grund ikke selv får opstøvet. Det er min datter, hendes far (min ex), min danse/zumba instruktør - og dig. Tak for det. Det er fedt :-). Og tak for skønne billeder i din sidste blog fra jeres udflugt. Når man nu ikke er der selv. . . men det er også skønt at opleve påske og det spirrende forår i Danmark <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak♥ Og hvor er jeg glad for at jeg kan give dig gode ideer til musik. Skønt at der er flere!!!!!! Elsker mange slags musik og som du skriver er det skønt når man lige pludselig finder noget helt nyt og uventet. Den her video er altså fed og sangen med! Og et dansk forår findes vist ikke smukkere. Følelsen af at alt starter på ny. Nyd Påsken. KNUS

      Slet
  2. Rigtig god påske til dig også :)

    SvarSlet
  3. Det lyder som dejlige planer, Tina - ha' nogle rigtig gode fridage, men påske er det jo ikke for jer ♥

    SvarSlet
  4. Hvem der dog kunne danse paa den maade. Nyd dine fridage og god Pesach.

    SvarSlet
  5. Jeg håber du har haft en skøn påske og virkelig har nydt de mange helligdage og familien. Ud fra billederne jeg har set på IG ser det i hvertfald super hyggeligt ug. Knus C

    SvarSlet