SOCIAL MEDIA

16. jun. 2011

En udfordring til jer og Blomkåls frikadeller

Har gennemført en af min favorit træners dvd'er idag. Han hedder Bob Harper og er amerikaner - han er den mest motiverende træner jeg kender. Hans nyeste dvd'er er virkelig gode. Serien hedder Inside Out Method. I får herunder en lille udfordring til mavemusklerne. Gennemførte I? De andre videoer viser klip fra to af Inside Out workoutene.







Idag er der let aftensmad. Har bagt et brød, lavet blomkåls frikadeller og et par salater. Frikadellerne kan anbefales. Lette at lave! Kan også spises som tilbehør til kød.

Blomkåls frikadeller

1 blomkålshoved, 2 æg, ca. 1.5 dl Panko rasp(kan fåes i de fleste supermarkeder - japansk rasp), ca. 1.5 dl reven ost, salt, peber, lidt chili peber
Olie til at stege i.

Blomkålshovedet deles og koges i ca. 15 min. Moses og blandes med resten af ingredienserne.
Formes til frikadeller (ikke for tykke) og steges på panden til let gyldne.



Knus

post signature
Enhanced by Zemanta

7 kommentarer :

  1. De ser gode ud! Dem må jeg hellere prøve en dag.

    Mon billedet er taget med iPhonen? Fed effekt med dymoen - hvad mon den app hedder?

    Kh Laila

    SvarSlet
  2. Samme som Laila!! :D

    SvarSlet
  3. Godaften Tina
    Selvfølgelig gennemfører jeg da.... det tager måske lige lidt tid.... og hvad så...
    Jeg tror ikke resten af familien vil spise denne udgave af frikadeller.
    Dagens ret her var kød i mørke, ovnbagt kartoffelmos og æblesalat.. Mums
    God Torsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  4. hmmm. =) Denna borde jag spana in mer. Jag kan behöva lite träning minst sagt. =) Är otränad som en stoppad korv just nu. Tack för tipset. Hoppas att du har det bra. Det var länge sen jag skrev till dig. jag har så mkt att göra på jobbet så jag är helt trött då jag kommer hem. Men snart är det semester. =) ska bli såååå skönt.
    kram

    SvarSlet
  5. Laila - Det er taget med iPhonen og applikationen jeg har brugt til dymoen hedder Labelbox. Se indlægget for et par dage siden hvor jeg også skriver om et par andre gode grafik apps.
    Benedikte - ;-)♥
    Rikke - Skidt med tiden og de ømme mavemuskler he he. Se det var jo altså også en lækker menu!
    Maybemej - Svært at finde tid til træning. Har også travlt med jobbet og det er svært at finde tid til det hele. Wow så billederne fra hvor du arbejder. Det ser bare skønt ud! Dejligt at der snart er ferie!!!!!!

    SvarSlet
  6. Det lyder spændende med blomkålsfrikadeller :P Hav en skøn weekend. Knus ♥

    SvarSlet
  7. Hmm, når jeg søger på labelbox kommer der kun noget kinesisk frem... Måske den ikke fåes til Android. Æv...

    SvarSlet