SOCIAL MEDIA

21. jun. 2011

Pom pomer!

Så er det slut på skoleåret for yngste og en eksamen mere og ældste er student. Den anden dag fik yngste et æresbevis for at ha haft et årsgennemsnit på over 10 (gammel skala) de sidste 3 år! Igår var der fest her i byen for alle dem der snart skal i hæren og deres familier. Den foregik ved byens swimmingpool(friluftsbad) og der var kinesisk mad, taler, underholdning af en af Israels bedste komikere, kaffe/kage og uddeling af rygsække til brug i hæren. Jeg har travlt på arbejdet men det er der jo ikke noget nyt i ;-) Og varmen nævner jeg slet ikke for den fortsætter mange måneder endnu. Over 30 grader har vi idag og hvor min mand var idag var det 40 grader!

Se disse søde pom pom kreationer fundet på nettet!! Hvor er de alstå søde. Instruktionerne er på Japansk men mon man kunne finde ud af det via billederne!? Bogen kan købes her.










Knus♥
post signature

11 kommentarer :

  1. Godaften Tina
    Pyha sikken en hede I holder Jer. I det kolde nord siger vi 20 grader.
    Sidste skoledag for ældste nærmere sig også, det fejre De med motionsløb i Smørmosen og hygge..
    Torsdag tænder vi bål og sender heksen til Bloksbjerg.
    Bliver da nød til at kopiere disse søder totter...
    God Tirsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Puha I har det da varmt...Tillykke med drengene det er fint gået...;-D

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med drengene. Sikke de kan præstere :)
    Send gerne varme nordpå. Her er det tiltrængt og ønsket. Sidder i skrivende stund pakket ind i tæppe for at holde varmen :)

    SvarSlet
  4. Puh, vi har 35grader og jeg er lige ved at kollapse!
    Stort tillykke med dine drenge. Hvor er de seje! :)

    SvarSlet
  5. Pyh det er lige varmt nok med 40 grader ;) Stort tillykke med dine drenge. Knus ♥

    (NB følger dig på pinterest - har lige meldt mig hos dig i dag - tænkte nok du var dér også ;) ♥

    SvarSlet
  6. Puha sikken en varme.
    Jeg har engang i Tunesien oplevet 42 grader, og det var skrækkelig, som at stå med en føntørre.
    Stort tillykke med dine sønner - rigtig flot.
    Ha´en god onsdag aften.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet
  7. Anonym22/6/11

    Dejligt at have det så varmt! Det kunne jeg godt bruge.
    Flot af sønneke - de er nogle kloge drenge du har!

    SvarSlet
  8. Godt gået af yngste!
    De pom-pommer er bare overdejlige, det er lige før, at jeg får lyst til at producere en større forsamling.
    Varmen, den vil jeg overhovedet slet ikke kommentere, selv om vi egentlig slet ikke har noget at klage over her ☺.
    Knus til dig, din arbejdsbi heroppe nordfra.

    SvarSlet
  9. Tillykke med sønnen. Det er bare godt, når de klarer sig godt i skolen og livet :)
    En tanke - bliver du slet ikke bekymret over at dine børn skal i hæren? Jeg tænker at det jo er mere alvorligt i de hær end i den danske, hvor de "leger" i fire måneder. Man kan jo dø af det!

    Eller er det dan danske holdning til militær, der bare er så anderledes end i Israel?

    SvarSlet
  10. Rikke - Lyder som en skøn skoleafslutning! Kunne godt bruge 20 grader i et par dage! Håber at I havde en dejlig Skt. Hans!
    Rejen - Tusinde tak♥
    Laila - Håber at jeg har læst rigtigt og at varmen virkelig er nået Danmark!!!
    Benedikte - Tusinde tak♥ Det må godt nok også være varmt på sådan et skib - snart er du hjemmme i det danske sommervejr!
    Annette - Man får virkelig lyst til at lave en kæmpesamling ;-)
    HelleQ - Det er nemlig dejligt når det går dem godt. Jeg har været meget bekymret men mest sidste år nu ved jeg at det er lige om lidt og det er de hårde facts. Hernede ved man at alle skal i militæret. uden hæren var der intet Israel. Pigerne er inde 2 år og drengene 3 år. derefter er man inde 1 måned om året (de fleste) indtil man er omkring 45 år. de unge kommer sent igang med at studere da de jo føsrt er inde i 3 år og derefter gerne tager et år hvor de rejse men sådan er det!
    Kongmorsverden - sender lige lidt varme♥♥

    HanneBente - Det er virkelig varmt. Specielt nede ved Det Røde Hav - Eilat. Der er det som om at man er i sauna!

    Anette - Det er lige lidt for varmt. Hi hi du har ret er totalt bidt af Pinterest. Har meldt mig til dine boards!

    SvarSlet
  11. Hov der gik lige lidt koks i rækkefølgen ;-)

    SvarSlet