SOCIAL MEDIA

30. dec. 2013

Kom i form - Lidt hjælp til nytårsfortsættene

Måske er der flere af jer bloglæsere der har et nytårsfortsæt om at komme i form, få mere energi, større velvære eller måske tabe sig et par kilo. Jeg holder rigtig meget af sport og skal helst dyrke sport hver dag for at have det godt. Det giver mig energi og stor glæde. Jeg løber/powerwalker udenfor 6 dage om ugen men udover det har jeg forskellige dvd'er jeg dyrker sport til herhjemme.Kickboxing, Zumba, Bhangra, intervaltræning osv. Det er så let at finde ihvertfald 30 minutter om dagen når man ikke er afhængig af transport til fitnesscenter, vejret osv. Lige nu er jeg igang med Jillian Michael's Body Revolution serie (videoen derfra er den sidste i rækken herunder) og elsker den udfordring det er. Der er dvd'er til alle niveauer og på nettet har jeg fundet et par eksempler så I kan komme igang hjemme foran computeren. Lægger linksene ind til hver fulde workout herunder. I kan så gemme dem og gå igang når I har lyst. Leslie Sansone's workouts er hele selvstændige workouts som alle kan være med til. Man kan vælge at powerwalke 1,2, 3 eller 4 miles (1 mile er lig med 1.6 kilometer).Hvis I ønsker flere workouts med hende kan de købes på Amazon. Jillian Michaels workouts er alle niveau 1 hvor der så derefter kommer yderligere 2 niveauer. Niveau 1 kan nu sagtens gentages i flere uger. Hvis man har lyst til mere kan de også købes på Amazon.
Og husk at man er i stand til MEGET mere end man umiddelbart tror..............




Jillian Michael's 30 day Shred Level 1 

Jillian Michael's Banish Fat Boost Metabolism

Jillian Micahel's 6 week Six Pack Ab

Walk Away the Pounds with Leslie Sansone 3 mile Weight Loss Walk 

3 fast miles - Walk Away the Pounds

Leslie Sansone Just Walk 4 miles power walk 

 Jillian Michael's Body Revolution










Knus
post signature

14 kommentarer :

  1. Hvor er du sød, at dele det der gør dig glad :) Rigtig godt nytår !

    SvarSlet
    Svar
    1. Også et Godt Nytår til dig Miri♥ Det gør mig nemlig rigtig rigtig glad. Det er simplethen naturens anti depressant ;-) Knus♥

      Slet
  2. Med en sætning "Det kan jeg ikke" er begrænsningen allerede påbegyndt. Så hellere lad mig prøve, eller hvordan griber jeg den an, så det gøres korrekt ;-)

    Tusind tak for dine link.

    Godt nytår/an nou fericit.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det sande ord♥ Powerwalking er en fin start!! Hende Leslie Sansone er herlig på den sjove amerikanske måde. Godt Nytår♥

      Slet
  3. Tak for de gode råd, det er i hver faldt tiltrængt her efter jul ,så jeg må nok igang med et eller andet her i det nye år.

    Jeg vil ønske dig et rigtig godt nytår

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt Nytår søde Conny♥ Er sikker på at den første af power walking videoerne vil være en god begyndelse. Knus!

      Slet
  4. Rigtig godt nytår :)

    SvarSlet
  5. Mange tak, Tina. Dejligt med ny inspiration. Havde glemt hvor sej Jillian Michaels er. Du må også ha lidt sejheds-faktor, når du kan holde dig i gang derhjemme. Jeg er nok nødt til at have en til at svinge pisken over mig og er lige hjemvendt fra en gang pump og zumba i fitness. Alt den tid jeg kunne have sparret hvis bare. .
    Men jeg elsker at se de videoer som motivation og inspiration.
    Godt nytår til dig og dine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hende Jillian etr altså sej. Som hun siger på en af videoerne: a burning feeling is not enough I want you dead..... Hi hi elsker hende. Tak for de søde ord. Tror vi alle er forskellige. Jeg kan bedst med mit hjemmesystem. Uh pump og Zumba er også skønt. Knus♥

      Slet
  6. Tina, tak for de supergode tips!
    Du gør i hvert fald dit til, at vi skal komme i form igen efter julens smovseri.
    Rigtig godt nytår til dig og dine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha Annette jeg gør mit! Men nu ved jeg jo at du allerede får MASSER af motion med alle dine cykelture. Knus♥

      Slet
  7. Først et rigtig godt nytår til dig og dine, håber det bliver et år med alt det bedste!
    Jeg er helt din mening, sport og bevægelse hører stort med til velværet! Men desværre klarer jeg ikke at få det bygget ind hver dag. Tak for linkene, det kunne da være at jeg skulle prøve et af dem :-)
    Kram Nola

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nola og i lige måde♥ Det er svært at få sport ind hver dag. Der er aldrig tid nok til det hele, Så er det at f.eks bloggen og blog søstrene ofres lidt♥ Kan vi ikke få bare to timer mere i døgnet!!! Kan varmt anbefale Jillian Michaels da jeg ved at du allerede løber. KNUS

      Slet